اجازه نداشتی به جام دست بزنی!

پروتکل های فیفا مردم عادی را از جام جهانی دور نگه می داشت.

اجازه نداشتی به جام دست بزنی!

همچنین طبق پروتکل های فیفا فقط بازیکنان و مربیان قهرمانان سابق جام جهانی و روسای جمهور کشورهای مختلف جهان (نفر اول هر کشور) حق لمس جام جهانی را دارند.

کوکاکولا یکی از حامیان رسمی جام جهانی و یک شرکت آمریکایی است که به دلیل تحریم های اعمال شده نتوانسته در ایران حضور داشته باشد. این تحریم ها جدا از برپایی غرفه تبلیغاتی کوکاکولا، فرود و سوخت گیری هواپیمای ویژه حامی آمریکایی فیفا را نیز با مشکل مواجه کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ادامه سفر به 32 کشور شرکت کننده در جام جهانی 2022 قطر، جام جهانی مردان فوتبال از تهران در ایران گذشت و به زودی به قاره آفریقا سفر می کند.

به جز ایران، دانمارک دیگر کشور حاضر در قطر 2022 است که جام جهانی برای اولین بار در آن به نمایش گذاشته می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با توجه به اینکه فیفا در این مدت اعلام کرد که جام جهانی به 32 کشور شرکت کننده در جام جهانی 2022 قطر اهدا می شود، این جام با حضور نمایندگان فیفا و بدون حضور اسپانسر در تهران اهدا می شود. یک راه متفاوت ضمن اینکه این جام با یک پرواز عادی وارد تهران شد و با پرواز عادی رفت.

در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی این تور فقط در کشورهای قاره آفریقا پخش شد و شکل جامع تری نسبت به جام جهانی 2014 برزیل به خود گرفت و این برای اولین بار است که علاوه بر کشورهای مختلف، جام جهانی در 32 کشور شرکت کننده در جام جهانی 2022 رونمایی خواهد شد.

برخلاف سفرهای قبلی و رونمایی از این جام در زوریخ (سوئیس)، سئول (کره جنوبی)، توکیو (ژاپن) و سیدنی (استرالیا)، رونمایی از جام در تهران (ایران) بدون حضور کوکاکولا انجام شد. ، اسپانسر فیفا و برگزار کننده این تور. .