اگر منچستریونایتد او را اخراج کند، اریک تن هاگ “آماده” انتقال به بایرن مونیخ است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


سهام اریک تن هاگ در منچستریونایتد ممکن است به پایین ترین حد خود برسد، اما دنیای فوتبال به وضوح به او امتیاز بالایی می دهد.

تنها چند روز پس از گزارش هایی مبنی بر علاقه آژاکس به مهندسی بازگشت به خانه برای تن هاگ، لینک هایی به بایرن مونیخ نیز ظاهر شد.

Peoples Person گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه او در فهرست نهایی “سه و چهار نفره” برای جایگزینی توماس توچل، سرمربی سابق و مرتبط با یونایتد قرار دارد.

اکنون تیم آلمانی Sky Sports گزارش می دهد که تن هاگ “آماده” است تا در تابستان به بایرن مونیخ برود.

این گزارش حاکی از آن است که اولین انتخاب هلندی این است که قراردادش در اولدترافورد را که تا سال 2025 اعتبار دارد، به پایان برساند، اما اگر او اخراج شود، خجالت نمی کشد.

گمانه زنی ها در مورد آینده او مانند همیشه با سقوط یونایتد از یک نتیجه بد به نتیجه دیگر است.

INEOS و سر جیم رتکلیف در برابر ایده ایجاد تغییر در اواسط فصل مقاومت کرده اند و خود مدیر نیز لحن مطمئنی در مورد برنامه های فصل آینده دارد.

در هر صورت، پیوند با بایرن و آژاکس موقعیت او را تقویت می کند زیرا فوتبال جهان در نهایت ممکن است به جایی رسیده باشد که یک مربی دیگر بر اساس نتایج در اولدترافورد قضاوت نمی شود.

احتمالاً تن هاگ در فصل اول بیش از حد به دست آورد و امسال، در میان مصدومیت های فراوان، با مشکل مواجه شد و در عین حال اذعان کرد که یونایتد تعدادی از اهداف انتخاب اول خود را از دست داده است.

عدم وجود ساختار مناسب در اطراف او نیز به عنوان یکی از دلایل عدم موفقیت او در سال جاری ذکر شده است.

این امیدواری وجود دارد که INEOS با ارائه تخصص و ساختار منجر به فصل بهتری در سال آینده شود و وضعیت مصدومیت های عجیب امسال نیز کاهش یابد.

به نظر می رسد که یونایتد ممکن است به جای تعقیب یک اسباب بازی جدید و براق در بازار، مردی را که دارد نگه دارد، در حالی که مردی که دارد به عنوان یک کالای ارزشمند در بازار دیده می شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/05/06/erik-ten-hag-ready-to-move-to-bayern-munich-if-manchester-united-sack-him-279807/ منبع: