اینزاگی: بازی فردا شب فینال اینتر است


سرویس خبر شماره: 1850017
03 آبان 1401 ساعت 16:43 |
209

0نقطه نظر

سیمونه اینزاگی گفت: ما مربیان همیشه بر اساس نتایج قضاوت می‌شویم. من بازی فردا را در ذهن دارم و اگر با تساوی بازی کنیم صعود اینتر برای اینتر دشوار خواهد بود. ما فردا در مقابل هوادارانمان شانس صعود داریم و امیدوارم همینطور هم باشیم. ” و آنها را خوشحال کنید.

می دانیم که بهترین بازی را در چهار بازی انجام دادیم، اما بازی فردا برای اینتر مانند فینال است. ما در شرایط مشابه پارسال هستیم، اما گروه امسال سخت‌تر بوده و حالا می‌خواهیم در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی به اولین هدف فصل برسیم، زیرا می‌دانیم بازی در مونیخ مقابل بایرن کار بسیار سختی است. من همه بازیکنان اینتر را متمرکز و آرام می بینم. ما هفت بازیکن داریم که به جام جهانی می روند و همه آنها در حال حاضر فقط به اینتر فکر می کنند.

تمدید نشدن قرارداد با میلان اشکرینیار؟ امیدوارم همه چیز به سرعت حل شود و فراموش نکنید که میلان اشکرینیار به وضوح در حال پیشرفت است. مشکل فقط روی این بازیکن متمرکز نیست و برخی دیگر از بازیکنان نیز شرایط مشابهی دارند. اما می دانم که اینتر مدیران توانمندی دارد که این را در ذهن دارند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی شرایط روملو لوکاکو؟ اگر در تمرینات پایانی شرایط خوبی داشته باشد، فردا عصر به بازی دعوت می شود. روملو لوکاکو با اشتیاق و اشتیاق کار کرد و علیرغم غیبتش در تمرین امروز، وضعیت او رو به بهبود است. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است و غیبت دو ماهه لوکاکو مشکل بزرگی برای ما بود. اما سایر مهاجمان همیشه خوب کار کرده اند. البته می دانیم که در فوتبال همیشه می توان پیشرفت کرد و ما در همه رقابت ها به جز بایرن مونیخ گلزنی کرده ایم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر فردا شب در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن می رود و پیروزی در این بازی به معنای صعود همیشگی این تیم به دور بعد خواهد بود. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان و ایتالیایی اینتر در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت و تاکید کرد که تمام فکر و ذکر بازیکنان نراتزوری معطوف به موفقیت این تیم است.

سیمونه اینزاگی بازی فردای اینتر مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا را فینال لیگ قهرمانان اروپا توصیف کرده است.

اینزاگی: بازی فردا شب فینال اینتر است