لیگ 1/ بازگشت بزرگ برای حفظ شکست ناپذیری خوزستان


سرویس خبر شماره: 1850021
03 نوامبر 1401 در 05:09 ب.ظ |
478

0نقطه نظر

وان پارس 3 استقلال خوزستان 3

استقلال خوزستان نیز توانست به آستانه کامبک دو پله ای پایانی خود برسد و گل چهارم این دیدار را به ثمر برساند که شانس بزرگ او مانع از این شد. در نهایت استقلال خوزستان با وجود اینکه با وجود سه گل در این بازی عملکرد تاکتیکی و موفقی در جریان بازی از خود به جای گذاشت و شاید دست کم گرفتن حریف مشکل آنها شده بود به یک امتیاز این بازی بسنده کرد. با 14 امتیاز و بدون شکست در جایگاه نهم قرار گرفتند. این تیم هفته آینده در جدال سختی باید به مصاف شمس آذر قزوین برود و باید دید با عبور از سد سعید شاگردان داهیکی می توانند شانس خود را برای حضور در جمع مدعیان اصلی صعود افزایش دهند.

شاگردان سیروس پورموسوی در یک بازگشت بزرگ موفق به تساوی مقابل وان پارس در اصفهان شدند.

لیگ 1/ بازگشت بزرگ برای حفظ شکست ناپذیری خوزستان

در سوی دیگر فان پارس که تنها دقایقی با دومین پیروزی فصل خود فاصله داشت، با کسب تنها یک امتیاز از این بازی و رسیدن به ششمین امتیاز فصل در 10 بازی اخیر، s در رده هفدهم قرار گرفته است. پارسی ها که در این بازی با تفکرات مجتبی توتونی نمایش خوبی از خود به جای گذاشته بودند و در عرض دقایقی از بازی حریف را تحت تاثیر قرار داده بودند، امیدوارند در بازی بعدی خود مقابل خلیج فارس در ماهشهر وضعیت خود را بهبود بخشیده و به یکی از خواستگاران تبدیل شوند. دور.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تصمیم داور در این زمان باعث اعتراض شدید وانت های پارسی می شود که برتری خود را از دست رفته می بینند اما سیدرضا مهدوی قاطعانه تصمیم خود را به دو تیم به خصوص اصفهانی ها دیکته می کند. آقایی پور به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و در شرایطی که قصد داشت موقعیت گلزنی ایجاد کند توسط مدافع حریف متوقف شد و با ضربه ای به مچ پایش برخورد کرد تا تصمیم داور کاملا درست باشد.

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان توانست با چند تعویض موثر شرایط را به سود تیمش برگرداند. ابتدا جواد آقایی پور بود که چند ثانیه بعد از حضور او گل دوم تیمش را به ثمر رساند و باید در 9 دقیقه باقی مانده تیمش را به ادامه راه امیدوار کند. آبی های خوزستانی در دقیقه 89 چند ثانیه با شکست فاصله داشتند و این بار با حرکت بازیکن تعویضی خود در محوطه جریمه صاحب یک پنالتی شدند.

شاگردان سیروس پورموسوی که بزرگترین نقطه ضعف هفته های اخیرش در خط حمله و گلزنی بود، این بار در دو هفته 6 گل به ثمر رساندند تا در فصل جدید تیمی هجومی را به رخ بکشند.

علی وزیری در این دیدار ابتدا استقلال خوزستان را با گل خود امیدوار به رسیدن به این هدف کرد اما ناگهان گرفتار اتفاقات فوتبالی شد و دروازه آنها با گل های علی آزادمنش و ابوذر سرافراز فرو ریخت تا نیمه اول را باخت و به میدان رفت. رختکن . در نیمه دوم استقلال خوزستان نتیجه چه تغییری بود و از طرفی حریف برای رسیدن به گل بعدی به ضد حملات امیدوار بود. روی یکی از این ضدحملات و در دقیقه 65 حسین فلاحیان توانست گل سوم وان پارس را به ثمر برساند تا اصفهانی ها در آستانه تشکیل شگفتی بزرگ هفته باشند.

در حالی که داور بیش از 7 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اضافه کرد، هر دو تیم فرصت های زیادی برای کسب سه امتیاز داشتند و یک بار اصفهانی ها توانستند دروازه استقلال خوزستان را باز کنند، اما داور پورحمیدی را دروازه بان آبی ها خواند. به دلیل یک نقص ، رد اعلام کرد.

امیری وزیری این بار آقای گل استقلال خوزستان، گرفتن آن پنالتی سرنوشت ساز استقلال خوزستان را بر عهده گرفت و توانست مقابل حرکت دروازه بان وان پارس تیمش را به تساوی بکشاند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال خوزستان که در بازی قبلی خود مقابل پارس جنوبی جم پس از هفته ها توانست به برتری برسد، این بار در شرایطی به اصفهان سفر کرد که امیدوار بود بهترین نتیجه را در این بازی خارج از خانه کسب کند. آنها را به مدعیان اصلی نزدیکتر کند.