“این باشگاه من است” – یورگن کلوپ اصرار دارد که از دست مالکان لیورپول “عصبانی” نیست – باشگاه لیورپول

و کلوپ واضح بود که اگر استخدام درست باشد، او معتقد است که لیورپول می تواند به سرعت در موقعیتی قرار بگیرد که دوباره به چالش بکشد.

او گفت: «بله، ما می‌توانیم دوباره به تیمی تبدیل شویم که هیچ‌کس نمی‌خواهد در برابر آن بازی کند و این مبنای شروع است.

ما مجبور نیستیم بهترین تیم فوتبال باشیم تا بتوانیم لیگ را ببریم، لازم نیست بهترین تیم فوتبال باشیم تا بتوانیم هر چیزی را ببریم – فقط باید مطمئن شوید که در مورد روشی که می خواهید بازی کنید و از آن خارج شوید توافق کنید. وجود دارد، و چیز خاصی از آن بسازید.»

https://www.thisisanfield.com/2023/04/this-is-my-club-jurgen-klopp-insists-he-is-not-angry-at-liverpool-owners/ منبع:

پاریس، فرانسه - شنبه، 28 مه 2022: جان دبلیو هنری، مالک لیورپول، در جریان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید در ورزشگاه دو فرانس، با مدیر یورگن کلوپ، دست می دهد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“اگر عصبانی باشم، ناگهان پول یا منابع بیشتری برای انجام همه کارها نداریم.”

و کلوپ همچنین این پیشنهاد را رد کرد که در صورت تمایل، سوابق مدیریتی‌اش به او اجازه می‌دهد تا به باشگاهی با یکی از بودجه‌های بزرگ‌تر راه یابد.

«می‌دانی روند چگونه است، چیزی که می‌خواهی بدانی این است که وقتی اینجا نشسته‌ام، آیا عصبانی هستم که نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم یا آن کار؟ نه من نیستم. من همیشه با هر کاری که انجام می دهیم موافق نیستم… اما من اینجا شاغل هستم. من اینجا نیستم که در مورد چیزهایی که نتیجه می‌دهند یا نمی‌شوند عصبانی باشم.

اخبار این هفته مبنی بر اینکه لیورپول پذیرفته است که آنها در موقعیت مالی برای مبارزه با رئال مادرید و منچسترسیتی برای ستاره 19 ساله بوروسیا دورتموند نیستند، در کنفرانس مطبوعاتی گاهی اوقات کثیف کلوپ در روز جمعه غالب شد.

او گفت: “من خیلی حرفه ای هستم.” “شما در این تجارت هستید، مطمئن می شوید که این کاری است که ما می توانیم انجام دهیم، با آن کار کنیم. انجام شده. همین است، بهترین استفاده را از آن ببرید. برو تو زمین تمرین.»

کلوپ علاقه شدید هواداران به حماسه بلینگهام را پس از ماه‌ها تأیید کرد که در طی آن ورود احتمالی او مرهمی در میان ناامیدی‌های یک کمپین بی‌سابقه بود، خیلی زود پس از اینکه لیورپول به چند برد از چهار برابر بی‌سابقه رسید.

او در مقیاس بازسازی مقابل لیورپول طراحی نمی شود، اما تمرکز مستقیماً روی خط میانی است، جایی که قرارداد نبی کیتا و الکس اکسلید چمبرلین در تابستان امسال تمام می شود، مانند جیمز میلنر 37 ساله و روبرتو مهاجم. فیرمینو نیز به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد.

او گفت: «اما این باشگاه من است. “این باشگاه من است. می‌خواهید به من پیشنهاد دهید که اینجا را ترک کنم و منتظر شغل بعدی باشم؟»

کلوپ بارها در مورد شرایط تصمیم لیورپول مورد سوال قرار گرفت و گاهی اوقات در تبادلات کوتاه او استدلال می کرد که فقط می تواند بهترین منابع را در اختیارش قرار دهد و گفت: “ما نمی توانیم رویاپردازی کنیم، نمی توانیم عصبانی باشیم اگر این تصمیم را دریافت نکنیم یا ما را دریافت نکنیم. این را نگیرید».

اما در حالی که هواداران ممکن است از آنچه می‌توانسته باشد ابراز تاسف کنند، کلوپ گفت وظیفه او این است که فقط با آنچه ممکن است کنار بیاید.

کلوپ مشتاق به مخالفت با ارقام نقل شده بود، و در یک نقطه به خبرنگاران گفت: «چیزهایی که شما می نویسید خیلی دور از واقعیت است، باور نکردنی است»، اما قیمت واقعی هر چه که به نظر می رسد برای لیورپول دور از دسترس به نظر می رسد. جراحی مهم تر در تیمی که عملکرد ضعیفی دارد.

او افزود: واضح است که باشگاه‌های دیگر می‌توانند در برخی شرایط بیشتر از ما انجام دهند. من شخص اشتباهی هستم که در مورد آن سؤال می کنم، اما همین. من همیشه اینجا هستم و آن را توضیح می دهم، و این چیزی است که صادقانه بگویم چندان جالب نیست. ما در مورد پول من صحبت نمی کنیم…

علاقه دیرینه لیورپول به بلینگهام در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دورتموند می‌تواند تا 130 میلیون پوند برای یکی از درخشان‌ترین استعدادهای جوان روی زمین بخواهد، پایان یافت.

یورگن کلوپ پیشنهاداتی را رد کرده است که او دلیلی برای ناامید شدن از محدودیت های بودجه لیورپول دارد، پس از اینکه این باشگاه از رقابت برای جود بلینگهام هافبک انگلیسی کناره گیری کرد.