پرطرفدارترین تیم رشت گیج شده است


سرویس خبر شماره: 1921091
26 آوریل 1402 ساعت 11:51
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای پایانی سال 1401 سپیدرود رشت طی قراردادی از علیرضا نوید به داریوش بهشتی واگذار شد، انتقالی که به سرعت مشخص شد نه تنها مدعی مالک جدید قادر به انجام بندهای مقرر نیست. قرارداد، که حتی پس از مدیریت ساده و هزینه های مدیریت روزانه تیم پوشش داده نمی شود.

شورای فوتبال گیلان در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که همچنان علیرضا نوید را مالک سپیدرود می داند و داریوش بهشتی تنها با تصمیم نوید عنوان مدیرکلی را در اختیار دارد و مدیر کل ورزش جوانان نیز این عنوان را بر عهده داشت. عنوان در جلسه ای با حضور طرفین توان مالی بهشتی هرگز از طرف او مجوز باشگاه صادر نمی کند و با اعتصاب بازیکنان در آستانه سفر به شیراز صدای دلسوختگان سپیدرود علیه تخریب این همه اتفاقات و اخبار منفی و ژنرال صحبت کرد. مدیر ورزش و جوانان با نام بردن از مالکی دلسوز و کارکشته می خواهند شهرت سپیدرود 54 ساله به عنوان یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران هرچه زودتر به میدان برود.

از سوی دیگر علیرضا نوید مالک باشگاه سپیدرود که چند روز پیش اعلام کرد نمی تواند به تنهایی تیم را مدیریت کند و به همین دلیل تصمیم به انتقال این باشگاه گرفت، به خوبی می داند که با فسخ با قرارداد با بهشتی، هزینه تیم به او بازپرداخت می‌شود، او می‌خواهد چند هفته باقی‌مانده لیگ را تمام کند و تمام اقدامات لازم را در آن زمان انجام دهد.

در بحث انتقال، نوید 4.7 میلیارد به بهشتی را بلافاصله قبل از انتقال نهایی و 5.3 میلیارد بدهی در بازه زمانی طولانی تر، پرداخت هزینه هفت بازی تا پایان فصل و پرداخت 2.5 میلیارد بازیکن به بهشتی پرداخت کرد. و قراردادهای کادرفنی برای فصل جاری و تا امروز به جز مبلغ تقریبی چهارصد و پانصد میلیون و پرداخت نیم و نیم تنها برای یک یا دو مسابقه، حرکت مثبتی از سوی بهشتی مشاهده نشده است و با عدم وجود -اجرای اقلام جزئی مانند پرداخت آب معدنی و دارو، تغذیه، تمرین، اسکان و غذای بازیکنان غیر بومی این روزها توسط خریدار جدید پرداخت می شود، تمام هزینه های روزانه و دو یا سه بازی دیگر توسط باشگاه پرداخت می شود. افسران، اداره کل ورزش و جوانان و دکتر فرشاد و این نشان می دهد که توان مالی و مدیریت آسمانی به دستور دادن و وام گرفتن از مردم محدود می شد و بس!

اکنون تنها امید هواداران و دوستداران سپیدرود برای ساماندهی تیم و نجات آنها از بحران مالکیت، جهانبخش آرمان، مدیر فوتبال ورزش و جوانان گیلان است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

داریوش بهشتی لرد که پنج سال پیش نامش برای اولین بار به عنوان مالک ملوان در فوتبال گیلان شنیده شد و پس از چند هفته به دلیل نداشتن توانایی تیمی کنار رفت، همین روند را در سپیدرود دنبال کرد و خیلی زود کمبود ظرفیت آن مشخص شد. اعتراض شدید هواداران و اعتصاب بازیکنان در روز آخر و عدم برگزاری تمرین.

اداره کل ورزش و جوانان گیلان و چالش معلولیت خریدار جدید باشگاه سپیدرود

پرطرفدارترین تیم رشت گیج شده است

از 19 اسفند که قرارداد تخفیف نوید و بهشتی بسته شد تا امروز سپیدرود درگیر مسائل ریز و درشت زیادی بوده است. از سفر زمینی رشت به خراسان شمالی و عدم تامین تدارکات مناسب برای نرفتن بازیکنان به هتل در بازی خانگی و عدم پرداخت هزینه هتل داوران و تامین آن توسط اداره کل ورزش و جوانان و شرمندگی سفر به اهواز و ویدئوی وانت سواری و پرداخت نکردن هزینه سفر به شیراز توسط دکتر مهدی فرشاد یکی از تجار سرشناس رشتی که در آن سال ها همواره به مناسبت های مختلف دست به دامان سپیدرود شده است. همه چیز نشان می دهد که خریدار جدید از نظر مالی واجد شرایط نیست.