این شکست برای ایتالیا یک فاجعه بود


سرویس خبر شماره: 1816742 |
05 فروردين 1401 ساعت 17:47 |
1,713 |

0نظرات

مارکو وراتی:

مارکو وراتی گفت: “درک و پذیرش این شکست سخت است. من فکر می کنم ما بر بازی مسلط بودیم و باید پیروز می شدیم. باید زودتر دروازه مقدونیه شمالی را باز می کردیم و حریف را تمام می کردیم، زیرا بهترین تیم زمین بودیم. و ما می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما فوتبال همینطور است و باید در زمین بی رحم و فرصت طلب باشید، توضیح این شکست بسیار سخت است و نتیجه برای ما مثل یک کابوس بود.

مارکو وراتی شکست ایتالیا در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی را یک تراژدی توصیف کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قهرمان یورو 2020 تابستان گذشته حتی نتوانست به فینال مسابقات مقدماتی راه پیدا کند و در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب مقدونیه شمالی شد تا نتواند به جام جهانی راه پیدا کند. دومین دوره متوالی . مارکو وراتی هافبک خلاق تیم ملی ایتالیا مدعی شد که آنها موفق به گلزنی نشدند و قبول چنین شکستی برای آتزوری ها سخت بود.

اینجا داریم درباره فاجعه صحبت می کنیم و رسیدن به عنوان صفر یورو 2020 بسیار سخت است. ما روزهای خاصی را با هم گذرانده ایم و همیشه به هم تیمی هایم افتخار خواهم کرد. فوتبال همین است و باید دروازه حریف را باز کنیم. با وجود اینکه جریان مسابقه را مدیریت نکردیم اما با تمام وجود در زمین بودیم و البته این برای صعود به جام جهانی کافی نبود. حالا باید عملکردمان را زیر سوال ببریم. در فوتبال بدشانسی وجود دارد، اما شما باید یک موقعیت خوش شانسی برای خود ایجاد کنید.



مجله اخبار فوتبال خارجی