بارسلونا کاپیتان خود را برای فروش گذاشته است!


سرویس خبر شماره: 2016059
2 اردیبهشت 1403 ساعت 12:19 |
2

0نقطه نظر

معاملات آراجو را بررسی کنید

مجله اسپورت امروز گزارش داد که بارسلونا در حال بررسی احتمال فروش رونالد آرائوخو در تابستان امسال برای حل مشکلات مالی خود است.

بارسلونا کاپیتان خود را برای فروش گذاشته است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد آرائوخو دیگر بازیکنی غیرقابل فروش در بارسلونا نیست و به نقل از اسپورت، پیشنهاداتی برای او بررسی خواهد شد.

در واقع، اتفاقات پس از بازی برگشت مقابل PSG نظر رهبران بارسا را ​​تغییر داد. مدافع اروگوئه ای با اخراج در دقیقه 29 بارسا را ​​به نوعی از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. کارت قرمز کودکانه و بعید مدافع بزرگ تیمی مثل بارسا.

2012335

پس از پایان بازی انتقادات تند گوندوگان در رختکن جنجال به پا کرد. هافبک آلمانی صراحتا از آرائوخو انتقاد کرده بود و با وجود اینکه مشکل بین این دو حل شده است، معتقد است آرائوخو تاوان آن را خواهد پرداخت.

اسپورت نوشت یکی دیگر از دلایل فروش آرائوخو این است که او بازیکنی مورد تقاضا در بازار است و حاضرند 100 میلیون یورو برای خرید او هزینه کنند. رقمی که می تواند بارسا را ​​در نقل و انتقالات نجات دهد. بایرن مونیخ مشتری بزرگ آراوخو است و اگر او چنین مبلغی را پرداخت کند، بارسا قطعا می تواند ژائو کانسلو و فلیکس را بخرد و یک خرید خوب دیگر در بازار انجام دهد. با اتفاقات اخیر، آرائوخو نیز ممکن است در ترک بارسا تردیدی نداشته باشد، اگرچه او دو روز پیش اعلام کرد که در مسیر تمدید قرارداد خود قرار دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی