بازیکنان بزرگسال آینده تیم ملی را تربیت می کنم

وی در خصوص همکاری باشگاه ها با تیم ملی جوانان گفت: آقایان نکونام و الهامی دوستان ما هستند و با ما همکاری کردند و بازیکن در اختیار ما گذاشتند. امشب هواداران به ما اضافه می شوند و فولاد قول داده است که بازیکنانش را بعد از بازی در اختیار ما بگذارد. تنها گلایه من این است که فجر ما را نپذیرفت و پاسخی به ما نداد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره وضعیت تیمش گفت: اردوی ما از امروز آغاز شد. دو بازی با اردن داریم که بعد از آن ممکن است به ترکیه اعزام شویم اما هنوز قطعی نشده است. ما با باشگاه ها مشورت کردیم و آنها قول تعامل دادند. بالاخره آنها هم مشکل دارند اما برای حضور قدرتمند در این مسابقات و دسترسی به جام جهانی باید منافع ملی را هم دید. برنامه ای که به کمیته جوانان دادیم تنظیم شده و اردوهای ما در حال انجام است. مشکل ما این است که بازیکنان باید در تورنمنت های مختلف شرکت کنند. مسابقات خارج از کشور داشتیم و به بلاروس و عمان رفتیم.


سرویس خبر شماره: 1864711
24 ژانویه 1401 @ 6:02 ب.ظ
437

0نقطه نظر

مرفاوی:

وی در خصوص طرح استعدادیابی تیم ملی گفت: هشتاد، نود درصد بازیکنان را از استعدادیابی انتخاب کردیم و از سراسر ایران انتخاب شدند. گروه دیگری را هم می شناختیم که در تیم های بزرگسالان حضور داشتند. قبل از کفا 60 نفر دعوت کردیم و دو گروه 30 نفره تشکیل دادیم و در نهایت بازیکنان خود را پیدا کردیم و حالا بازیکنان شایسته را دعوت می کنیم.

مرفاوی ادامه داد: امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم. سعی می کنیم تیم خوبی داشته باشیم. بازیکنان اینجا بعدا می توانند در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند. انشاالله با تلاش بیشتر و برنامه ریزی بهتر صعود خواهیم کرد.

صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان به تشریح وضعیت این تیم پرداخت و از برنامه های خود گفت.

    بازیکنان بزرگسال آینده تیم ملی را تربیت می کنم