بازی استقلال همچنان برای پسر پرسپولیسی خاص است


سرویس خبر شماره: 1973750
28 اکتبر 1402 ساعت 9:00 ق.ظ.
3.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

واقعا آماده و با انگیزه

علیرضا حقیقی با انگیزه زیادی برای دیدار امروز مقابل استقلال آماده شد.

بازی استقلال همچنان برای پسر پرسپولیسی خاص است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تصاویر ناکامی استقلال مقابل نساجی یکی از خاطرات تلخ استقلالی ها در فصل گذشته است. دیداری که می تواند با پیروزی استقلال به پایان برسد و حتی می تواند به دیداری تبدیل شود که استقلال را به قهرمانی برساند. علیرضا حقیقی در این ناکامی نقش زیادی داشت.

علیرضا حقیقی روز جمعه بار دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می رود. او که این تجربه را در جوانی در پرسپولیس به دست آورده بود، به ایران بازگشت و با پیراهن نساجی و گل گهر به مصاف آبی ها رفت.

1908224

حقیقی حالا با پیراهن شماره یک هواداران تهرانی به مصاف استقلالی ها می رود. حقیقی در این فصل به هوادار پیوست و حالا یکی از سرشناس ترین بازیکنان تیمی پر از بازیکنان جوان به حساب می آید.

علیرضا حقیقی اگرچه بارها گفته است که کلین شیت یک آمار تیمی و حاصل تلاش جمعی است و اهمیتی نمی دهد، اما شکی نیست که گل او به استقلال برایش بسیار شیرین است. مهمتر از همه، هوادار در تقابل فصل گذشته، شش بار دروازه خود را در برابر استقلال باز شده دید.

اگر در بازی پارسال در قائم شهر استقلال به تساوی درخشان نمی رسید شاید می توانست با ساپینتو قهرمان شود. او این مسابقه واقعی را با پیراهن نساجی به خوبی انجام داد.

او حالا باید به مصاف دوست قدیمی و هم تیمی اش جواد نکونام برود و تقابل او با نکو به عنوان سرمربی استقلال بسیار جالب خواهد بود. باید دید علیرضا حقیقی در این دیدار حساس چه عملکردی خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی