بازی متفاوت قرمزها/ چند بازیکن پرسپولیس نیمکت نشین می شوند

با توجه به فشار بازی های لیگ برتر و از سرگیری بازی های لیگ از هفته آینده، یحیی گل محمدی قصد دارد در بازی مقابل وان پارس به چند ستاره اصلی تیمش استراحت داده و آنها را نیمکت نشین کند.

پرسپولیس پس از پیروزی با گل های فراوان در هفته پایانی نیم فصل مقابل نساجی و پیروزی در نیم فصل، حالا باید در جام حذفی به مصاف وان پارس اصفهان برود. این دیدار در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیس برگزار می شود و روی کاغذ پرسپولیس برای پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله بعد کار چندان سختی نخواهد داشت.

همچنین بهترین فرصت بازی برای بازیکنانی است که در این فصل زیاد بازی نکرده اند و بیشتر نیمکت نشین بوده اند و سرمربی پرسپولیس قصد دارد از بازیکنان ذخیره خود در دیدار حذفی جام حذفی استفاده کند و آنها را در جام حذفی قرار دهد. ترکیب اصلی

پرسپولیس در این بازی مهدی ترابی، شیخ دیاباته و سعید صادقی را در اختیار ندارد، اما بازیکنانی مانند سروش رفیعی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، حامد پاکدل و امید عالیشاه را در اختیار دارد که در بازی های قبل کمتر از آنها استفاده شده و بیشتر روی آنها نشسته بودند. نیمکت ، می توانند در دیدار مقابل وان پارس به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه شوند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال