شاید برای رونالدو احترام زیادی قائل بودم

دلیخت ادامه داد:“البته، من درک می کنم که همه ما در کنار هم هستیم و سپس هم تیمی و شاید دوستان خوبی می شویم. من در یووه با مک کین بسیار نزدیک هستم. او از زمانی که به باشگاه پیوسته پیشرفت زیادی کرده است. یوونتوس و تاثیر مثبتی روی من گذاشت: “او فردی متفاوت و بسیار شاد است و این احساس را به اطرافیانش منتقل می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره هلندی در مصاحبه جدید خود از روزهای حضورش در یوونتوس گفت:یوونتوس جو کاملاً متفاوتی با آژاکس دارد و من خیلی سریع متوجه این موضوع شدم. در لیگ هلند، زمانی که در انتهای جدول 2-0 پیروز شدیم، هواداران از ما ناامید شدند، زیرا انتظارات بیشتر بود. در یوونتوس، از طرفی وقتی مقابل تیم آخر جدول 1-0 پیروز می شوی همه خوشحال می شوند، در ابتدا تعجب کردم اما باید توجه داشت که سطح کیفی سری آ بسیار بالاست و پیروزی مقابل تیم های انتهای جدولی بسیار بالاست. در ابتدا همه چیز برای من کمی سخت بود. “من خجالتی بودم و البته شخصیتم به گونه ای است که به همه احترام می گذارم، اما شاید برای بزرگان تیم مانند رونالدو و … احترام زیادی قائل بودم. بوفون.”


سرویس خبر شماره: 1818038 |
15 فروردين 1401 ساعت 17:48 |
4,999 امتیاز خبر|

0نظرات

Matais Dilicht:

ستاره هلندی یوونتوس مدعی است که بهتر بود وقتی کارش را در این باشگاه شروع کرد، شخصیت خجالتی و قابل احترام خود را کنار می گذاشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماتایس دیلیخت در سال 2019 با قراردادی به ارزش 85 میلیون یورو از آژاکس جدا شد و به یوونتوس پیوست.

مینو رایولا، مدیر برنامه های مدافع هلندی پس از انتقال به تورین مدعی شد که این بازیکن می خواهد به یوونتوس برود تا در زمان بازی در لیگ ایتالیا، خط دفاعی خود را بهبود ببخشد. با این حال طی دو ماه گذشته شایعات زیادی مبنی بر جدایی این بازیکن از یوونتوس شنیده می شود و نمایندگان او مدعی شده اند که دیلیخت آماده است قدم بعدی در زندگی حرفه ای خود را بردارد.

بارسلونا نیز در آن زمان مشتاق جذب این بازیکن بود و گفته می شود که حتی به همراه هم تیمی و دوست نزدیکش فرانکی دیونگ به او پیشنهاد داده بود، اما دیلیخت تصمیم گرفت به ایتالیا برود.