حسینی: این بازیکن نباید به تیم ملی دعوت می شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی که به دلیل تقارن ساعات تمرینی آنها با نشست خبری قبل از بازی با استقلال نتوانست در نشست خبری حاضر شود، در ویدئویی که باشگاه پیکان در این دیدار حساس تهیه کرده است، گفت: وی ادامه داد: بعد از تعطیلات عادت کرده ایم مسابقاتی را شروع کنیم که معمولاً بسیار سخت است و اگر با تیم خوبی مانند استقلال همراه باشد، کار سخت تر می شود. آزمون بسیار سختی برای جوانان ماست. امیدوارم با تمرینات و برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم، فردا بچه های ما شرایط خوبی داشته باشند و بتوانند فوتبال قابل قبولی مقابل استقلال ارائه دهند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استقلال در کار پیکان تاثیر دارد یا خیر، ادامه داد: به نظرم فوتبال با تماشاگر با فوتبال بدون تماشاگر تفاوت زیادی دارد. تماشاگران روحیه بسیار خوبی را به ورزشگاه و بازی می آورند و این حق مسلم مردم است که این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند. بچه های خردسال ما 2.3 سال است که جلوی تماشاگر بازی نکرده اند و بسیاری از آنها در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران بازی نکرده اند. امیدوارم فضای اسارت را بازی نکنند. خیلی از داوران در سال های اخیر جلوی هواداران سوت نزده اند، امیدوارم آنها هم تحت تأثیر قرار نگیرند، اما حضور تماشاگران حرارت بسیار خوبی به بازی می دهد.
سرمربی پیکان در خصوص تعریف فرهاد مجیدی از جوانان پیکان گفت: آقای مجیدی با تیم ما مهربان است. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.
حسینی گفت: پیکان جوان ترین تیم آسیا را از 31 دی ماه دارد و از این نظر رکورد زد و همچنین به عنوان مربی در نفت مسجد سلیمان جوان تر شد. ما در سال های اخیر برای جذب بازیکن و پیکان تلاش می کنیم چون معمولا آکادمی خوبی دارد و در تهران قرار دارد، همیشه سعی می کنیم این فرصت را به جوانان بدهیم، باید به این بچه ها اعتماد کنیم و انشالله این شانس به آنها داده شود. آنها از بهترین فرم استفاده کنید.
وی در خصوص غیبت های پیکان برای دیدار با استقلال اعلام کرد: متاسفانه سامان فلاح را در بازی فردا نداریم. علیرغم اینکه از کادرفنی تیم ملی درخواست کردیم در اردوی عیدانه این تیم شرکت نکنند، متاسفانه این بازیکن در این اردو شرکت کرد و مصدوم شد و چون ایمان اکبری قبلا مصدوم شده است، دو نفر از خودمان را نداریم. مدافعان میانی بحثی که برایم جالب بود این است که سامان فلاح در لیگ برتر ثابت بازی می کند و نمی دانم در کوتاه مدت چه نیازی به حضور او در اردو بود؟ اکثر بچه های انتخاب شده بازیکنان امیدواری هستند که در تیم خود فیکس نشده اند. درست است که تیم ملی امید باید اردو برگزار کند، اما سامان در تیم ما بازی می کرد و اگر مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی می کرد خیلی آب بیشتری می دید. فکر می کنم ضربه ای بود که خوردیم و خود فلاح هم نتوانست مقابل این تیم های خوب بازی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد جوانان تیمش در بازی با استقلال اسیر جو ورزشگاه نشوند.


سرویس خبر شماره: 1818053 |
15 فروردين 1401 ساعت 17:54 |
5,171 امتیاز خبر|

0نظرات

فرهاد مجیدی با ما مهربان است