بالاخره تصمیم گرفته شد؛ پایان همکاری پاری سن ژرمن با پوچتینو

پس از تنها 18 ماه همکاری، مائوریسیو پوچتینو و پاری سن ژرمن سرانجام به توافق رسیدند و این مربی پیش از فصل آینده پاریس را ترک خواهد کرد.

پوچتینو و مالکان قطری پاری سن ژرمن هفته گذشته برای گفتگوهای مهم با یکدیگر دیدار کردند و تصمیم گرفته شد که بهترین تصمیم برای طرفین جدایی است.

سرمربی آرژانتینی 18 ماه هدایت پیجاشی را بر عهده داشت و در اولین فصل حضور کامل خود در این تیم، این باشگاه را به قهرمانی لیگ برتر رساند و با اختلاف 15 امتیازی مقابل مارسی در رده دوم قرار گرفت، اما در لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند. . . حذف از لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی یکی از عوامل اصلی تصمیم متقابل پوچتینو برای ترک پاریس بود.

با این حال تصمیم بر این شد که پوچتینو قبل از فصل 23-22 جدا شود. از زین الدین زیدان به عنوان جانشین او در تیم پاریسی یاد می شود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پوچتینو پس از جانشینی توماس توهل در سال 2021، پاری سن ژرمن را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و به دومین سرمربی تبدیل شد که در این مرحله از رقابت ها تحت مالکیت قطری، باشگاه را هدایت می کند. تیم او فصل گذشته در لیگ قهرمانان و لیگ 1 در خانه شکست نخورده بود.