جزئیات مدافع بارسلونا/ رابطه و خیانت پیکه به نامزد جدیدش: تو ملکه منی!



خیانت شکیرا توسط جرارد پیکه یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر در رسانه های اسپانیایی مطرح شده است. هر روز اخبار و جزئیات بیشتری در مورد فردی احتمالی منتشر می شود که این فوتبالیست هفته هاست با او در ارتباط بوده است.

سایت Informalia جزئیات بیشتری از سومین فرد درگیر در رابطه این زوج را فاش کرده است. این گزارش همچنین به نگرش فوتبالیست مشهور اسپانیایی نسبت به فردی که می تواند شریک جدید او باشد، پرداخته است.

پیکه احتمالا با زن جوان مورد نظر در یک کلوپ شبانه در بارسلونا ملاقات کرده است. گزارش هایی وجود دارد که او به عنوان پیشخدمت رستوران کار می کند و یکی دیگر از دوستان بازیکن بارسلونا ریکی پو است. رسانه ها پا را فراتر گذاشته و فاش می کنند که حروف اول نام این زن CC است. گفته می شود او همچنین در کاتالونیا زندگی می کند، منطقه ای که پیکه نیز در آن مستقر است. مدافع میانی باتجربه بارسلونا چیزی بیش از یک رابطه عاشقانه با این فرد دارد. صمیمیت بین این دو چیزی بیش از یک رابطه و چیزی شبیه رابطه بین دو شرکت کننده است.

به گفته رسانه ها، شکیرا چندین نفر را برای تعقیب و نظارت مدافع میانی بارسا و پدر دو فرزندش استخدام کرده است. از میان تمام معاشقه ها و صحبت هایی که او شنیده بود، چیزی که به نظر می رسید بیشتر از همه به شکیرا آسیب می رساند، رابطه مدافع بارسلونا با پیشخدمت جوان بود. ظاهراً جرارد پیکه در یکی از گفتگوهای عاشقانه به دوست دختر جدیدش گفته است: ‘تو بانوی اول من (ملکه) هستی’! و این کلمه شکیرا را عمیقاً آزار می دهد.

شکیرا و پیکه از هم جدا می شوند. تیم های حقوقی هر دو طرف در مورد توافق رضایت بخش هر دو طرف مذاکره خواهند کرد.

حضانت فرزندان این زوج به عنوان مشکل اصلی بین آنها مطرح می شود. شکیرا قصد دارد به کشور دیگری نقل مکان کند و اسپانیا را ترک کند تا از هیاهوی رسانه ها دور شود و زندگی جدیدی را بازسازی کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی