بایرلورکوزن فروش ادموند تاپسوبا را در این فصل تحریم نخواهد کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


منچستریونایتد پس از یک پیروزی خوش شانس راهی بازی های بین المللی شد و اریک تن هاگ، سرمربی تیم، از نیاز به بهبود فوری با از سرگیری فوتبال باشگاهی آگاه خواهد شد.

یونایتد بازی های بزرگی در افق دارد و سرمربی هلندی امیدوار است مشکلات مصدومیت ها را برطرف کند و دفاعی که در حال حاضر بدترین آسیب را دیده است، برطرف شود.

تن هاگ بدون کل خط دفاعی خود است و هر دو مدافع میانی قهرمان جام جهانی رافائل واران و لیساندرو مارتینز مصدوم هستند و تمام مدافعان چپ او در حال حاضر از میادین دور هستند.

مشکلات دفاعی یونایتد

این باعث شده است که یونایتد بیشترین گل را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کند و در عین حال دومین گل را در بین 10 تیم برتر لیگ برتر داشته باشد.

نیاز فزاینده ای برای تقویت در اوایل ژانویه وجود دارد زیرا این بازیکن آرژانتینی اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته است در حالی که آینده هری مگوایر همچنان نامشخص است.

شخص مردم گزارش داده است که باشگاه یک لیست کوتاه دفاعی از اهداف آماده می کند که شامل گونکالو ایناسیو، آنتونیو سیلوا، جورجیو اسکالوینی و ادموند تاپسوبا می شود.

فرم فصل گذشته تاپسوبا، جایی که او 12 دروازه خود را در تمامی رقابت‌ها بسته نگه داشت، در حالی که دو گل زد و چند بار پاس گل داد، به باشگاه او کمک کرد تا به لیگ اروپا راه پیدا کند.

او به طور گسترده با انتقال به اولدترافورد در ارتباط است در حالی که تاتنهام هاتسپور نیز در این رقابت حضور دارد.

ممکن است مدافع بایرلورکوزن در طول پنجره نقل و انتقالات زمستانی طبق 90 دقیقه اجازه خروج نداشته باشد. رهبران بوندسلیگا نمی خواهند هیچ یک از بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهند زیرا به دنبال ادامه رگه غنی از فرم خود هستند.

Tapsoba برای فروش در ژانویه نیست

تاپسوبا زیر نظر ژابی آلونسو عالی عمل کرده است و تا به حال در تمام بازی های خود شروع کرده است و باشگاه هیچ قصدی برای از دست دادن بهترین بازیکنان خود در نیم فصل ندارد.

مدافعان میانی تاپسوبا و هینکاپی مدت‌هاست که به عنوان دو بهترین مدافع جوان در اروپا شناخته می‌شوند و هر دو به طور گسترده با انتقال به انگلیس مرتبط بوده‌اند – منچستریونایتد و تاتنهام هر دو به دنبال قرارداد تابستانی برای مدافع اول بودند.

اما منابع نزدیک به باشگاه به 90min تایید کرده اند که در شرایط فعلی، “هیچ برنامه ای” برای اجازه خروج بزرگ در آینده نزدیک وجود ندارد.”

با توجه به سابقه آسیب دیدگی ضعیف واران، ضروری است که یونایتد یک مدافع میانی سمت راست غالب امضا کند و علیرغم امضای قرارداد جدید در سال جاری، علاقه به تاپسوبا همچنان ادامه خواهد داشت.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/11/bayer-leverkusen-will-not-sanction-edmond-tapsoba-sale-this-season-270674/ منبع: