روزهای جادوگر لیورپول در آنفیلد ممکن است پس از گزارش جدید به شماره بیفتد

روزهای تیاگو آلکانتارا در لیورپول ممکن است در میان علاقه ادعایی بارسلونا ژاوی رقم بخورد.

یک گزارش مدعی شده است که هافبک قرمزها یکی از چندین نام روی میز غول های لالیگا است و شرایط فعلی این بازیکن اسپانیایی در تابستان 2024 به پایان می رسد.

ژاوی از طرفداران پر و پا قرص کیمیچ است، جورجینیو از آرسنال، تیاگو آلکانتارا از لیورپول و گویدو رودریگز از رئال بتیس برخی از نام‌های دیگر روی میز هستند. سام مارسدن و مویس لورنز برای ESPN گزارش دادند.

بازیکن سابق بلوگرانا پس از اینکه به دلیل جراحی مشکل لگن که باعث شد او در هفته های پایانی رقابت های قبلی از انتخاب خارج شود، هنوز برای شاگردان یورگن کلوپ ظاهر نشده است.

شکست‌های بعدی در دوره توانبخشی او بازگشت او به زمین را برای مرسی‌سایدرها به تاخیر انداخت و مشخص نیست که آیا برنامه‌ای برای تمدید اقامت او در L4 پس از سال 2024 وجود دارد یا خیر.

امیدواریم پس از تعطیلات بین‌المللی، هواداران با دیدن این هافبک تکنیکی در زمین مورد استقبال قرار گیرند. در این میان، آمازون اسلات‌ها می‌توانند حامیان خود را در طول تعطیلات بین‌المللی با میزبانی از بازی‌های کازینویی انحصاری سرگرم کنند، البته پیشنهادهای عالی زیادی برای بازیکنانی که برای اولین بار به آن‌ها می‌رسند، اشاره نکنیم.

آینده تیاگو آلکانتارا…

تیاگو آلکانتارا مطمئناً هواداران لیورپول را بر سر اقامت خود در آنفیلد اختلاف خواهد انداخت، اگر در پنجره تابستانی آینده از این باشگاه جدا شود.

کسانی خواهند بود که اسپانیایی را یکی از بزرگ‌ترین تکنسین‌هایی می‌دانند که پس از جدایی او از بایرن مونیخ، با پیراهن قرمز معروف زمین را زیبا کرده است.

البته برخی دیگر تمایل دارند به رکورد آسیب‌دیدگی این بازیکن 32 ساله اشاره کنند – از دست دادن 82 بازی برای باشگاه و کشور – از فصل 2020/21.

حتی برای آنهایی که در اردوی دوم حضور دارند، نمی توان نادیده گرفت که تیاگو نقش کلیدی در پیروزی های به یاد ماندنی برای ما ایفا کرده است – شاید مهمترین آنها، فروپاشی منچستریونایتد در سال گذشته باشد.

تا آنجا که به ما در Empire of the Kop مربوط می شود، با این ایده که ستاره سابق مونیخی یک سال دیگر تحویل داده شود و به عنوان باتجربه ترین عضو دپارتمان خط میانی لیورپول باقی بماند، مخالف نیستیم.

ما تصور می کنیم که این ممکن است به قیمت کاهش دستمزد بالقوه تمام شود، اگرچه مطمئناً حفظ یکی از با استعدادترین بازیکنان فوتبال در فوتبال جهان ارزشمند است.

البته، با توجه به اینکه در ماه اکتبر هستیم و هنوز تیاگو را در این فصل ندیده ایم، می توانیم قدردانی کنیم که این یک تماس سخت است!

🤩 نقد EOTK FPL Gameweek 8 🤩: Isak یا Alvarez مردی که باید تماشا کرد؟ تسلط در لیگ EOTK، وقت آن است که روی ویلا / اسپرز / وستهم پیشرفت کنیم…

https://www.empireofthekop.com/2023/10/11/liverpool-player-could-soon-be-sold/ منبع: