با تشکر از نکونام و استقلالی ها: فدای خودت شدی


سرویس خبر شماره: 1975440
4 نوامبر 1402 در 19:26 |
6.6 هزار امتیاز خبر|

48نقطه نظر

پیام باشگاه استقلال پس از صدور کارت بازی بلانکو

باشگاه استقلال از جواد نکونام و سایر اعضای این تیم برای کاهش قرارداد تشکر کرد.

با تشکر از نکونام و استقلالی ها: فدای خودت شدی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اقدام جالب جواد نکونام، علی سامره و برخی بازیکنان استقلال برای کاهش مبلغ قراردادشان برای خالی کردن بودجه باشگاه و نجات قرارداد گوستاوو بلانکو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای داشت.

پس از ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو در سازمان لیگ و صدور کارت بازی این بازیکن، باشگاه استقلال با انتشار پیامی از جواد نکونام و سایر افرادی که مبلغ قرارداد خود را کاهش دادند تشکر کرد.

این پیام تشکر می گوید: باشگاه استقلال ابتدا وظیفه خود می‌داند از سرمربی محترم جناب آقای جواد نکونام، سرپرست تیم و همچنین جمعی از بازیکنانی که همکاری لازم را داشته‌اند تشکر ویژه داشته باشد، زیرا کمک می‌کنند تا با اجرای قانون مصوب فدراسیون فوتبال و ایجاد تعامل با باشگاه استقلال، صادقانه و صمیمانه به میدان آمدند و بخشی از مبلغ قرارداد فصل خود را کاهش دادند.»

باشگاه استقلال در ادامه نوشت: این اقدام آنها پیام مهمی را در دل خود دارد و به نوعی بیانگر اتحاد، همدلی و ایثار در مجموعه باشگاهی استقلال است. اتحادی که بدون شک می تواند نتایج مثبتی برای آینده این باشگاه به همراه داشته باشد و نقش آفرین باشد. الگویی برای همه.”

در پایان این متن آمده است: جواد نکونام و تیمش با کاهش دستمزد ثابت کرده اند که باشگاه استقلال و هوادارانش علاوه بر احترام به قانون برایشان بسیار مهم است.

مجله اخبار فوتبال داخلی