بحث در مورد اعلامیه در طول تمرین مطرح شد. با این کار روحیه استقلالی ها به هم می خورد/بازیکنان استقلال دوست ندارند با قلعه نویی به جنگ بروند.



استقلالی ها در حالی به تعطیلات نوروزی رفتند که اختلاف جواد نکونام و علی خطیر ادامه داشت و حتی مدیریت این تیم در لیگ برتر هم در حل مسائل طرفین ناکام ماند. اما امروز به نظر می رسد که اختلافات وارد مرحله حساسی شده و داستان همچنان ادامه دارد. بعد از اتفاقاتی که بعد از بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شد، مربیان استقلالی صراحتا متنی را منتشر کردند و دقیقا برخلاف نظر باشگاه مدعی شدند با انتخاب بازیکنان مخالف هستند. و به هیچ وجه از آنها در شأن استقلال و نه تیم ملی استفاده نکنید!

حرفی که به خوبی نشان می دهد جواد نکونام و علی خطیر سال جدید را با اختلاف آغاز کردند. در شروع تمرینات جدید این تیم پس از تعطیلات نوروزی، کادر فنی استقلال تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی برای استفاده یا عدم استفاده از بازیکن تحت فشار قرار نگیرد، چرا که این امر باعث می شود استقلالی ها به سمت خود بروند. ترس از دست دادن جایگاه خود به دلیل این بحث های رسانه ای و بازیکنان دعوت نشده نیز ممکن است از دعوت نکردن کادر فنی تیم ملی بیم داشته باشند، زیرا ممکن است باور داشته باشند که در صورت فراخواندن این بازیکنان، متهم به اتخاذ موضع انفعالی خواهند شد!

بیشتر بخوانید: مدیر استقلال: به رویه خود ادامه می دهیم/ پرسپولیس علیه سرمربی تیم ملی بیانیه ای نداد؟/ اینکه یک ایجنت این همه بازیکن به تیم ملی داده بی سابقه است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال