بدهی فدراسیون برای معرفی مسافران جام جهانی!

طبق اظهارات مدیر تورهای جام جهانی 2022 طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال، حدود هفت میلیارد تومان از مبلغ قرارداد باقی مانده بود که فدراسیون فوتبال با پرداخت آن تا پایان سال موافقت کرده بود. قرارداد پایان قرارداد (9 دسامبر 1401) که با وجود نامه نگاری ها و وعده های متعدد، همچنان به قوت خود باقی است.

طبق قرارداد منعقده فدراسیون فوتبال با مجری منتخب تورهای جام جهانی، آژانس پیمانکاری به عنوان مجری تور جام جهانی 2022 با ارائه خدمات پروازی (رفت و برگشت با ایران ایر) به تعداد 220 مسافر موافقت کرده است. معرفی شده از سوی این فدراسیون انتقال، تدارکات و اسکان را فراهم می کند.

طبق قرارداد فدراسیون فوتبال سهمیه 100 بلیت سه بازی ایران در جام جهانی 2022 را با قیمت مصوب به دستگاه مربوطه اعطا کرده بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1937483
24 مه 1402 ساعت 20:00
6.5 هزار |

1نقطه نظر

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی اعلام کرد؛

رئیس انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی ایران می گوید با وجود گذشت 6 ماه از جام جهانی از عدم انجام تعهدات فدراسیون فوتبال خبر داده است!

بدهی فدراسیون برای معرفی مسافران جام جهانی!

رئیس هیئت مدیره سندیکای دفاتر حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران در ادامه بیان کرد: وی ادامه داد: در زمان اجرای تورهای جام جهانی انتقاد کردیم که فدراسیون فوتبال خودش بلیت نمی دهد و تور جام جهانی را برگزار نمی کند، زیرا مشکلات او را به تجربه پیش بینی می کردیم، در آن زمان فدراسیون شرط گذاشته بود که این کار را انجام دهد. به تعداد محدودی از آژانس ها سهمیه بلیت می دهد اما در ازای آن خود مسافران را معرفی می کند و به همین دلیل با یکی از آژانس ها قرارداد می بندد اما پس از گذشت شش ماه هنوز به تعهدات مالی خود به طور کامل عمل نمی کند. متعهد شده بود که هزینه تور جام جهانی را برای مسافرانی که معرفی کرده تا پایان جام جهانی بپردازد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حرمت الله رفیعی، رئیس انجمن تخصصی دفاتر خدمات مسافرتی در این خصوص به ایسنا گفت. او گفت: بدهی فدراسیون فوتبال در یک مورد به هفت میلیارد تومان می رسد، علاوه بر این، خدمات پروازی از سایر آژانس هایی که هنوز به تعهدات مالی خود در قبال آنها عمل نکرده اند، برداشته شده است.