برای فرشاد پیوس، قرمز و آبی تفاوتی ندارد: فقط کوهنوردی


سرویس خبر شماره: 1923368
05 مه 1402 در 07:44 ب.ظ
33 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

داماش گیلان دو هفته مانده به فصل در لیگ دسته دوم به عنوان یکی دیگر از مدعیان راهی ماهشهر شد تا از این گروه به لیگ دسته اول صعود کند. در نهایت توانستند با یک گل از سد حریف مستقیم خود غلبه کنند و با 45 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرند و یک قدم به پلی آف و صعود به لیگ دسته اول نزدیک شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این هفته داماش گیلان موفق شد در خانه شهرداری ماهشهر تنها با یک گل به پیروزی برسد تا با پشت سر گذاشتن یکی از حریفان مستقیم، اکنون بهترین شانس را برای حضور در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم داشته باشد.

آنها قرار است این هفته در خانه به مصاف شهید قندی یزد بروند و پیروزی در آن بازی صعودشان به پلی آف را مشخص خواهد کرد. پیوس به عنوان مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی این روزها به دلیل صعود با سپیدرود محبوبیت زیادی در بین هواداران رشتی دارد و حالا با تیفوسی آبی ها به دنبال صعود دیگری در این شهر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی داماش گیلان با نتیجه عالی ماهشهر را ترک کرد تا این تیم اکنون یکی از گزینه های بازگشت به لیگ برتر است.

برای فرشاد پیوس، قرمز و آبی تفاوتی ندارد: فقط کوهنوردی

فرشاد پیوس که پیش از این پس از سال ها موفق شده بود سپیدرود رشت را به لیگ دسته برتر برساند، حالا در آستانه ثبت افتخاری قابل توجه در این شهر قرار دارد و باید دید که پس از سرخ پوشان رشتی، می تواند این بار هم آبی ها را هدایت کنید، این شهر را به لیگ بالاتر ببرید یا نه.