چهره های آشفته غایبان شاخص استقلال تا دربی (عکس)

آبی ها امروز تمرینات خود را برای جدال جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم آغاز کردند که غم و اندوه در چهره بازیکنان و کادر فنی این تیم در تصاویر منتشر شده توسط کانال رسمی باشگاه مشهود است.


سرویس خبر شماره: 1923369
05 مه 1402 در 07:45 ب.ظ
22.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

یکی از نکات مبهم عملکرد کادر فنی استقلال در شهرورد عدم استفاده از تعویض پنجم بود.

چهره های آشفته غایبان شاخص استقلال تا دربی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو روز از پایان دربی پایتخت می گذرد، نتیجه این دیدار باز هم فضای اطراف استقلال و هوادارانش را رقم زده است.

مهدی پور اما در روز بازی 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا شکست تلخ هم تیمی هایش را از روی زمین تماشا کند. این شکست به قیمت از دست دادن صدر جدول برای آبی ها تمام شد.

تاریخ دربی برای دو بازیکن با تجربه استقلال متفاوت بود. مهدی مهدی پور و سجاد شهبازادا بازیکنانی بودند که قرار بود در شماره 100 شهرورد هر چند اندک برای تیمشان به میدان بروند اما از روز قبل از دربی مشخص شد که آقای گل، بازیکن سابق لیگ ایران و مهاجم با تجربه استقلال در لیست تیمش برای دربی غایب خواهد بود.

1857132

شاید پس از غیبت شهباززاده در لیست استقلال برای دربی به عنوان مهاجم، غیبت مهدی پور در زمین این بازی نیز محل سوال و انتقاد کادر فنی استقلال باشد. جایی که عملکرد استقلال در دقایق پایانی به وضوح کاهش یافته بود و به خصوص پس از اعزام آرمان رمضانی به زمین و روی آوردن آن تیم به پاس و پاس گل، مهدی پور می توانست برای تیمش دردسرساز شود. ضمن اینکه پنجمین تعویض استقلال در این دیدار بدون استفاده ماند.

1857131



مجله اخبار فوتبال داخلی