برنامه روزانه باورنکردنی ارلینگ هالند / بچه غول پیکر عاشق دل و جگر!

حالا هالند از رژیم غذایی که برای حفظ سلامت بدنش انتخاب کرده رونمایی کرده و نکات جالبی هم در این زمینه بیان شده است. شاید یکی از رازهای عملکرد عالی ارلینگ هالند رژیم غذایی او باشد که او توضیح داد. ارلینگ هالند برخی از غذاهایی که برای حفظ سلامت خود می خورد، از جمله قلب و کبد را فاش کرده است.

مهاجم نروژی قبل از هر بازی خانگی لازانیای خانگی می خورد که پدرش آلفی تهیه کرده بود. پپ گواردیولا، سرمربی تیم، پس از پیروزی مقابل ساوتهمپتون، به شوخی پرداخت. او گفت: «ما می‌توانیم به پدر ارلینگ پیشنهاد دهیم که برای ما غذا درست کند. اگر راز گل های ارلینگ همین است، رئیس باشگاه خلدون را راضی می کنم که او را به اینجا بیاورد! اما من فکر نمی کنم که هالند یک راز داشته باشد.”

ارلینگ همچنین گفت که روزانه 6000 کالری از رژیم غذایی خود دریافت می کند و ترجیح می دهد دوش آب سرد و استفاده از عینک های فیلتر کننده نور آبی را ترجیح دهد زیرا به خواب بهتر او کمک می کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مهاجم منچسترسیتی در مستندی با عنوان “هلند: تصمیم بزرگ” برخی از اجزای عجیب رژیم غذایی خود از جمله کبد و قلب را فاش کرد. او گفت: «شما معمولا این غذاها را نمی خورید، اما من از بدنم مراقبت می کنم. او این سخنان را در حالی بیان کرد که قلب و جگر گاو را در دست گرفته بود و به دوربین نشان می داد.

وی ادامه داد: خوردن غذاهای باکیفیت که تا حد امکان محلی باشد مهمترین چیز است. مردم می گویند گوشت برای سلامتی مضر است. اما کدام یک؟ گوشتی که در مک دونالد می خورید؟ یا گاو محلی که آنجا علف می خورد؟ من دل و جگر گاو می خورم».

از زمانی که ارلینگ هالند با 51 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست، فوتبال انگلیس را فتح کرد و در این راه قدرت بدنی و بدن قوی ستاره نروژی نیز به او کمک کرد.

او همچنین مدعی شد که در رژیم غذایی خود فقط آبی را مصرف می کند که از طریق یک سیستم فیلترینگ پیشرفته فیلتر شده است: “اولین کاری که صبح انجام می دهم این است که کمی آفتاب به چشمانم بتابد، زیرا برای تنظیم ریتم شبانه روزی بدن مفید است. آبی را که می‌نوشم فیلتر و فیلتر کنم، فکر می‌کنم برای بدن من بسیار مفید است.»