برنده توپ طلای 2022 کیست؟

روح تازه
پاسکال فار، سردبیر نشریه فرانس فوتبال با ارائه قوانین جدید توپ طلا گفت: این فرصت جدیدی است برای داشتن انگیزه ای جدید. قبلاً شرایط بر اساس دو نیمه محاسبه می شد، اما اکنون همه چیز قابل درک تر است.
مراسم بعدی جوایز برای سپتامبر یا اکتبر برنامه ریزی شده است و بر اساس اجرای یک فصل است. گزینه بسیار مهمی که در این نسخه جدید محاسبه شده، عملکرد هر تیم در لیگ قهرمانان است.
از آنجایی که جام جهانی 2022 برخلاف سایر تورنمنت های تابستانی در پاییز امسال برگزار می شود، عملکرد خوب بازیکنان در این رقابت ها برای کسب توپ طلای 2023 مورد توجه قرار می گیرد.

تغییر قوانین اعطای توپ طلا توسط مجله فرانس فوتبال باعث شد تا بسیاری به دنبال برنده باشند.


سرویس خبر شماره: 1816927 |
07 فروردين 1401 ساعت 13:34 |
2,837 |

5نظرات

صلاح اولین فرصت است. امباپه یک بازنده بزرگ است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تغییرات اعمال شده توسط مجله فرانس فوتبال در قوانین اهدای توپ طلا، روند اهدای این مجوز را قابل درکتر کرده است.
این مجله قوانین جدیدی را اعلام کرده است که جان تازه ای به این جایزه فردی ارزشمند می بخشد، با این حال، به نظر می رسد این قوانین عواقب خاص خود را برای توپ طلای 2022 داشته باشد.
اگرچه هنوز مارس 2022 است، اما این مدل جدید بسیاری را بر آن داشته تا برنده احتمالی این جایزه را در پایان سال جاری پیش بینی کنند.
مهمتر از آن، این جایزه اکنون بر اساس هر فصل فوتبال است، نه یک سال کامل. این جایزه از سال اول آن در سال 1956 همیشه در پایان هر سال اعطا می شود، اما دیگر چنین نخواهد بود، زیرا هر بازیکن از آگوست تا جولای سال بعد در نظر گرفته می شود.

امباپه; بازنده بزرگ
به گزارش بتفر، کریم بنزما سومین بازیکنی است که از نظر احتمال برنده توپ طلا می شود. حضور رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گل های او که او را به بهترین گلزن لالیگا تبدیل کرد و احتمال قهرمانی این تیم در لالیگا، شانس بیشتری نسبت به کیلیان امباپه به این بازیکن فرانسوی داد.
به این ترتیب می توان گفت این ستاره پاری سن ژرمن یکی از بازنده های بزرگ قوانین جدید اهدای توپ طلا است.
امباپه پس از صلاح، لواندوفسکی و بنزما، چهارمین شانس بزرگ برای کسب توپ طلای 2022 را دارد. حذف این تیم از لیگ قهرمانان و عدم محاسبه عملکرد جام جهانی باعث شد تا این بازیکن فرانسوی شانس چندانی برای این جایزه نداشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

محمد صلاح; اولین فرصت
به گزارش بتفر، محمد صلاح در حال حاضر بیشترین شانس را برای بردن این جایزه دارد. او با تیم ملی مصر در ژانویه به فینال جام ملت‌های آفریقا رسید و در حال حاضر جام حذفی را در اختیار دارد. او بهترین گلزن لیگ انگلیس است و بیش از همه شانس قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول را دارد.
روبرت لواندوفسکی نیز در قالب جدید شانس زیادی دارد. به عقیده بسیاری این بازیکن لهستانی در صورت لغو نشدن این مراسم باید در سال 2021 و حتی 2020 برنده توپ طلا می شد. او اکنون با بهترین شانس برای توپ طلای 2022 در رده دوم قرار دارد.
مهاجم بایرن در سال های اخیر عملکرد درخشانی داشته و در شش فصل گذشته به ترتیب 42، 43، 41، 55 و 48 گل به ثمر رسانده است. او رکورد درخشان 1.25 گل در هر بازی و 1.35 سهم به ازای هر گل در هر بازی را دارد و او در این فصل به این عملکرد باورنکردنی ادامه داده است.