قربانی: اسکو کار خودش را می کند تا مورد انتقاد قرار گیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص باخت تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی، گفت: بازی با کره بازی خوبی نبود؛ تیم ملی بازی نکرد. خوب و نتیجه را پذیرفتیم، باید قبول کنیم که این اتفاق افتاد، کره همیشه رقیب سنتی ما بوده است، اما اگر می‌خواهیم در جام جهانی موفق شویم، باید بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی انجام دهیم.

در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست اسکوچیچ از بازیکنانی استفاده کند که در شرایط فعلی فرصت بازی مقابل لبنان را نداشته اند، پاسخ داد: انتقاد از نزدیک. ما خودمان فضایی ایجاد کرده ایم که اسکوچیچ این کار را نمی کند و به دنبال پیروزی برای لبنان است.

وی در خصوص بازی ایران و لبنان در مشهد نیز گفت: این کشور این پتانسیل را دارد که در هر شهری یک ورزشگاه خوب و شیک داشته باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد. برگزاری مسابقه در شهری غیر از تهران کار خوبی است.

وی در پایان در پاسخ به آنچه گفته می شود بهترین نسل از تیم ملی و انتظارات است، گفت: به نظر من این تیم بهترین نسلی است که ما داشته ایم و باید بتوانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان در این مسابقه گفت: طبیعتاً فاصله بازیکنان در پست ها زیاد است اما در تیم ملی وقتی همه بازیکنان پیشتاز هستند نباید چنین باشد. فاصله بین بازیکنان.” در یکی دو پست فاصله بسیار زیادی وجود دارد و البته بازگشت بازیکنان می تواند کمک زیادی به تیم ملی کند اما غیبت بازیکنان نمی تواند بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن باشد. در تیم ملی می توانید بهترین بازیکنان را انتخاب و جایگزین کنید.


سرویس خبر شماره: 1816929 |
07 فروردين 1401 ساعت 13:43 |
2080 |

0نظرات

جو طوری نیست که سرمربی تیم ملی ریسک کند

پیروز قربانی می گوید حملات به دراگان اسکوچیچ باعث می شود این مربی در بازی با لبنان به دنبال آزمون و خطا نباشد.

قربانی در پاسخ به اینکه مهم ترین عاملی که می تواند به تیم ملی در جام جهانی کمک کند، گفت: فقط بازی های تدارکاتی خوب است. دعاهای خیر مردم برای همه کشورها وجود دارد. ابتدا باید خودمان را آماده کنیم و سپس به دنبال دعای خیر باشیم. اولش هیچ کاری نمی کنیم و فقط دنبال دعای خیر هستیم.

قربانی در واکنش به انتقاد از پست دفاع راست ایران در بازی با کره گفت: خود آقای اسکوچیچ کارهایی انجام می دهد که انتقادها را به خود جلب می کند. وقتی در لیگ ایران دفاع راست خوبی وجود دارد، اما سرمربی بازیکنان غیرمتخصصی را در آن پست بازی می دهد، طبیعتا باید منتظر عواقب آن باشد. وقتی تیم گل نمی زند، همه روی آن نقطه زوم می کنند. ایران دفاع راست خوبی دارد و آقای اسکوچیچ بهتر می تواند به جای استفاده از دفاع وسط در دفاع راست از دفاع راست در لیگ ایران استفاده کند.