برونو فرناندز در بازی مقابل برایتون از ناحیه مچ پا آسیب دید، شکی برای بازی تاتنهام – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

The Peoples Person را در ادامه دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/24/bruno-fernandes-suffers-ankle-injury-vs-brighton-a-doubt-for-tottenham-game-263093/ منبع:

پس از اینکه تیم لندنی شکستی تحقیرآمیز از سرخابی ها متحمل شد، یونایتد می تواند با یک پیروزی و دو بازی در دستان، یک برتری 9 امتیازی ایجاد کند.

یونایتد بدون برونو به مشکل خورده است


پیروزی منچستریونایتد در ومبلی مقابل برایتون و صعود به فینال جام حذفی با انتشار خبر مصدومیت برونو فرناندز به شدت تلخ شد.

یونایتد در طول فصل از مصدومیت های زیادی برای هافبک های خود متحمل شده است و سرمربی اریک تن هاگ از نیاز به تقویت در آن بخش خاص آگاه است.

هافبک پرتغالی در حالی که بعد از بازی ورزشگاه ومبلی را ترک می کرد، لنگید اما کفش محافظ به تن نداشت.

همانطور که توسط ESPNمصدومیت مچ پا می تواند پرتغالی ها را برای درگیری بسیار مهم مقابل تاتنهام در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور در روز پنجشنبه از میدان خارج کند.

در این گزارش آمده است: «منابع به ESPN گفته‌اند که او روز دوشنبه توسط کادر پزشکی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، قبل از اینکه تصمیمی در مورد اینکه آیا می‌تواند این هفته با تیم تمرین کند یا نه و در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور بازی کند یا خیر.»

این بازیکن پرتغالی که به نظر می رسید در نیمه اول بازی در جریان یک چالش مچ پای خود را جمع کرده بود، پس از آن لنگ لنگان دیده شد و در نهایت در اولین وقت اضافه تعویض شد.

این بازی به دلیل نبرد برای چهار تیم برتر بین قرمزها، نیوکاسل و اسپرز اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

در حالی که اهمیت بازیکن ملی پوش پرتغالی برای همه قابل مشاهده است، باشگاه باید یک پشتیبان توانمند بیاورد زیرا نمی توان از او انتظار داشت در همه بازی ها حضور داشته باشد.


آزمایش تلاش برای بازی کردن Donny van de Beek در آن نقش در اوایل فصل ثابت کرد که یک شکست خورده بود و یک بازیساز همه کاره که قادر به بازی در همه جا در سراسر پارک باشد، گزینه ایده آل خواهد بود.

بدون فرناندز، یونایتد در این فصل با سه باخت از چهار شکست مواجه شده است که او شروع نکرده است. آخرین مورد، تحقیر هفته گذشته توسط سویا بود.

او اگر آماده بود یکی از پنالتی‌زنان می‌شد، اما مدیران تصمیم گرفتند علیرغم اهمیت آشکارش به دلیل نیاز به محافظت از او، او را از زمین خارج کنند.

مصدومیت برونو به این معنی است که او در آستانه دیدار با اسپرز قرار دارد

منابع به ESPN گفته‌اند که صحبت‌هایی روی نیمکت در مورد تعویض فرناندز در زمان مصدومیت و نیمه‌دیم وجود داشت، اما او مصمم به ادامه کار بود. او در نهایت در نیمه اول وقت اضافه تعویض شد.