بزرگترین مشتری پرسپولیس کنار رفت


سرویس خبر شماره: 2000157
17 فوریه 1402 در 12:33 ب.ظ |
نمایش 4K |

4نقطه نظر

اعلام رسمی سمت سازمان تامین اجتماعی

از شرکت شستا به عنوان بزرگترین واحد دولتی خرید سهام پرسپولیس یاد شد.

بزرگترین مشتری پرسپولیس کنار رفت

به گزارش ورزشی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد که این سازمان قصد ورود به موضوع خرید سهام پرسپولیس را ندارد. بنابراین تصمیم وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برای واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به بنگاه های اقتصادی بزرگی که زیر نظر دولت اداره می شوند، در حال حاضر با مشکلات بزرگ تری پیوند خورده است.

البته از ابتدا مشخص بود که سازمان تامین اجتماعی به دلیل پوشش تعداد زیادی از مستمری بگیران و خطرات و اعتراضات احتمالی فوتبال و انعکاس ارقام مربوط به قراردادها نباید متعهد به این سرمایه گذاری شود. با مشکلات و مشکلات بعدی مواجه می شود، اگرچه این معامله باید اقتصادی باشد.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر واگذاری سهام جامعه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به این سازمان، گفت: تمام تلاش مدیران سازمان برای فروش املاک است. که بر اساس مصوبه دولت مقرون به صرفه و با قیمت مناسب هستند.» در خصوص این سوال که دولت می خواهد با واگذاری باشگاه پرسپولیس به تامین اجتماعی مابقی بدهی خود را در سال جاری بازپرداخت کند، فعلا بحثی با ما نشده است. البته دولت احتمال فروش این باشگاه را به گروه شستا و بانک تامین کارگران مطرح کرد. واگذاری این مجموعه از نظر فنی و اقتصادی مطلوب نیست و فعلا مخالفت خود را اعلام کرده ایم.

با این اوصاف باید دید آیا دولت مشتری ملی دیگری برای سهام باشگاه پرسپولیس پیدا خواهد کرد یا مشکل واگذاری سهام این باشگاه در چارچوب خصوصی سازی بدون راه حل مانند سال های اخیر پابرجا خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی