بهترین مهاجم حال حاضر جهان: اینجا در یونایتد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارکوس راشفورد تورنمنت ناموفقی را با تیم ملی انگلیس در قطر سپری کرد. او در این رقابت ها شروع خوبی مقابل ایران داشت اما در ادامه نتوانست برای دومین قهرمانی فوق ستاره سه شیرها باشد و در مرحله یک چهارم نهایی از جام جهانی خداحافظی کرد. ملی پوش یونایتد پس از بازگشت از قطر آماده ترین نسخه خود را به نمایش گذاشت.

1795119

مهاجم 25 ساله یونایتد در 10 بازی اخیر گلی نزده است، تنها مقابل کریستال پالاس که یونایتد به تساوی 1-1 دست یافت. او که هنوز شانس اضافه کردن به گل هایش را در این فصل مقابل ناتینگهام فارست دارد، از جام فیفا مقابل برنلی، ناتینگهام فارست، وولوز، بورنموث، اورتون، چارلتون (دو گل)، منچسترسیتی، آرسنال و ناتینگهام فارست گلزنی کرده است. جهان

1795120
1795122
1795123



مجله اخبار فوتبال خارجی

راشفورد مدت کوتاهی پس از بازی خود مقابل اورتون در گفتگو با ITV گفت: “از نظر عملکردم در زمین، باید بگویم که در حال حاضر در بهترین روزهایم هستم، بنابراین احساس خوبی است. در زمین. دارم. من خودم را در موقعیت‌ها و مناطقی قرار می‌دهم که بتوانم گلزنی کنم.”


سرویس خبر شماره: 1866788
6 فوریه 1401 ساعت 00:21 |
4.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سوپرگل رشفورد برای آمار باورنکردنی

این دهمین گل متوالی راشفورد پس از جام جهانی و در رقابت های مختلف باشگاهی بود که او را به آماده ترین مهاجم پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل کرد.

او در پایان نیمه خود توپ را پس گرفت و با شروعی انفجاری در کسری از ثانیه خود را به محوطه جریمه حریف رساند. یک ضربه دقیق در موقعیت تک به تک ادامه حرکت خوبی بود که منجر به گل اول یونایتد شد.

1795121
رشفورد توپ را در محوطه خودش جمع کرد و با مهارتی مثال زدنی و یک حرکت فوق العاده انفرادی موفق، از نیمی از زمین عبور کرد و پس از رفتن بین دو مدافع در موقعیت تک به تک، دروازه را باز کرد.

ملی پوش انگلیس منچستریونایتد با گلزنی در بازی امشب به آمار باورنکردنی خود پس از جام جهانی ادامه داد.

بهترین مهاجم حال حاضر جهان: اینجا در یونایتد

امشب منچستریونایتد در یکی از بازی های دور چهارم جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست رفت و یک گل زود هنگام به ثمر رساند. گلزن آن گل طبق پیش بینی و طبق روال این روزهای شیاطین سرخ مارکوس رشفورد بود.