با آشکار شدن حقیقت رئال مادرید، لیورپول همچنان می تواند برنامه نقل و انتقالات 68 میلیون پوندی را تکمیل کند

لیورپول یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی هیجان انگیز را در سال 2022 پشت سر گذاشت زیرا قرمزها به دنبال اورلین چوآمنی بودند تا بتوانند هافبک سالخورده خود را جوان کنند.

به این ترتیب، اگر بخواهیم با آمادگی بالاتری وارد کمپین بعدی شویم، این موضوع از نظر کمیت و همچنین کیفیت از نظر درآمدهای ضروری خواهد بود.

جود بلینگهام همچنان اولویت مطلق شاگردان یورگن کلوپ در سال 2023 است، اگرچه شاید ارزش آن را داشته باشد که مراقب وضعیت چوآمنی در پایتخت اسپانیا باشیم تا در صورت وجود نگرانی ها در مورد استفاده از او در خط میانی سه.

بعید به نظر می رسد که به این زودی ها مرد سابق موناکو را از قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاوریم، اگرچه می دانیم که او مشخصاتی است که قبل از انتقال او به لوس بلانکوس بسیار مشتاق آن بودیم.

مرسی‌سایدری‌ها در نهایت از علاقه رئال مادرید شکست خوردند (علی‌رغم گزارش‌ها مبنی بر پیشنهاد 68 میلیون پوندی)، هرچند شاید یک نشانه وجود داشته باشد که این انتقال ممکن است در درازمدت به مذاق کارلو آنچلوتی خوش نیاید پس از اینکه سرمربی تیم به برخی موارد اعتراف کرد. نگرانی های موضعی با مرد فرانسوی

بیشتر بخوانید: “علاقه قطعی (و گفتگوها)” – مجله مالی ورزش به‌روزرسانی جدید خرید لیورپول را در میان گمانه‌زنی‌های قطر حذف کرد

https://www.empireofthekop.com/2023/01/25/liverpool-68m-midfielder-transfer-plan/ منبع:

اگر قراردادها تمدید نشود، احتمالاً سه هافبک ممکن است در پایان فصل برای همیشه مرکز تمرین AXA را ترک کنند (بدون احتساب ستاره قرضی آرتور ملو).

چوآمنی اگر در خط میانی 3 با DM دیگری بازی کند راحت نیست، کاماویگا از این نظر بهتر است. تلویزیون رئال مادرید ایتالیا (از طریق مادرید یونیورسال). «محور دوگانه Camavinga و Tchouameni؟ این می تواند ایده ای برای آینده باشد.»

بیشتر بخوانید: “تصمیم گرفته شده است…” – گزارشگر Sky ادعای نقل و انتقال لیورپول را با ارائه اشاره هافبک رد کرد

قسمت 69 #پادکست امپراتوری کاپ (نسخه ویژه): بحث در مورد FSG با طرفداران Red Sox و Pittsburgh Penguins