نکونام: این بازی مهم است و نیازی به توضیح ندارد!


سرویس خبر شماره: 2018210
11 مه 1403 در 7:26 ب.ظ.
8.7 هزار امتیاز خبر|

28نقطه نظر

رهبران هلدینگ با ورودشان گام مهمی به جلو برمی دارند

سرمربی استقلال می گوید آبی ها برای بازی با تراکتورسازی انگیزه زیادی دارند و امتیاز این دیدار برایشان مهم است.

نکونام: این بازی مهم است و نیازی به توضیح ندارد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال، وی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی در تبریز حاضر نشد و به همین دلیل رسانه های رسمی این باشگاه منتشر کرده اند. متن صحبت های سرمربی آبی پوشان.

جواد نکونام درباره تقابل با تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران صحبت کرد. این جلسه برای ما بسیار مهم است و نیازی به توضیح بیشتر نیست. تراکتورسازی یکی از تیم های قوی و خوب این فصل لیگ برتر است و از طرفی انگیزه زیادی برای این دیدار داریم و تمام تلاش خود را می کنیم. این دیدار و امتیازات آن برای ما بسیار مهم است. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. ما روی این بازی کار کرده ایم و امیدواریم به نتیجه دلخواه خود و هواداران برسیم.

سرمربی استقلال درباره انتقال باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج پرس توضیح داد. انتقال قدرت اتفاق بزرگی بود و همه ما این انتقال قدرت را به فال نیک می گیریم. از جناب آقای مهندس علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و همکاران ایشان و همچنین سردار شهریاری تشکر ویژه داریم. تنها چند روز پس از حضور رسمی در استقلال، به نقطه عطف مهمی رسیدند و بخشی از درخواست بازیکنان را پرداخت کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدواریم. مطمئناً همه چیز ساماندهی خواهد شد و شکی نداریم که زیرساخت ها تعمیر خواهند شد. استقلال سرمایه بزرگی است و خدا را شکر نگاه مالکان جدید مثبت است و می تواند باشگاه را متحول کند. از هواداران حمایت کنید. قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج تیم های دیگر فکر نمی کنیم و فقط مسابقات خودمان را تماشا می کنیم. ما تمام توجه خود را معطوف کردیم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. ما باید بیشتر از همیشه تلاش کنیم. در این مرحله پاسخ تلاش های فصل را خواهیم داشت. بازیکنان همه تمرکز دارند. توکل ما به خداست و شک نداریم که هواداران حتی بیشتر از گذشته از ما حمایت خواهند کرد و این به تیم انرژی می دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی