به نظر می رسد طرفداران در مورد ژائو فلیکس اختلاف نظر دارند، اما دلیل آن در پودینگ است – Talk Chelsea

همانطور که از گزارش فابریزیو رومانو در زیر می بینید، این قرارداد برای پنج ماه بسیار گران است و چلسی نیز دستمزد او را به طور کامل پرداخت می کند و هیچ گزینه خرید توافقی ندارد. فلیکس همچنین قبل از پیوستن به اتلتیکو قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با اتلتیکو تمدید کرد.



https://www.talkchelsea.net/opinions/fans-seem-split-on-joao-felix-but-proof-is-in-the-pudding/ منبع:

من می‌توانم همه زوایای اینجا را ببینم، اما واقعاً فکر می‌کنم که اگر او واقعاً تیم ما را بهبود بخشد و وارد بازی شود و با گل‌ها و پاس گل‌ها کمک کند، تصمیم خوبی خواهد بود.

پیش از جدایی، جی اف قرارداد خود را با اتلتی تا سال 2027 تمدید خواهد کرد.

ژائو فلیکس به چلسی، ما به اینجا می رویم! توافق شفاهی کامل حاصل شد، انتقال قرضی با مبلغ 11 میلیون یورو با 100 درصد حقوق تحت پوشش چلسی. 🚨🔵 #CFC

بسیاری خوشحال هستند، برخی دیگر ناراضی هستند و برخی دیگر جایی در وسط هستند. واقعیت این است که مطمئناً در این معامله موافقان و مخالفان زیادی وجود دارد و طرفداران آبی ها معمولاً از هم جدا هستند.

من با تعدادی از هواداران چلسی صحبت کرده ام که احساس می کنند در مورد قرارداد به خدمت گرفتن ژائو فلیکس به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید برای بقیه فصل، و باید بگویم که متوجه واکنش های متفاوتی شده ام.

اما برای من، اثبات در پودینگ این یکی خواهد بود. اگر او اکنون وارد زمین شود و 10 تا 15 گل و پاس گل برای بقیه فصل بزند، که در واقع ممکن است یک خواسته فوق‌العاده خوش بینانه باشد، بدون در نظر گرفتن این موضوع، خرید بسیار خوبی خواهد بود. چلسی در اینجا به وضوح به مصدومیت مهاجمان واکنش نشان داده است و این چیز خوبی است.

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 10 ژانویه 2023

طبیعتاً همه موارد فوق نگرانی هایی را ایجاد می کند. خطرات زیادی در اینجا وجود دارد و همچنین این احتمال وجود دارد که چلسی موفق به جذب او در تابستان نشود و اگر این کار را انجام دهد، ممکن است باز هم بسیار گران باشد.