تارتار: امسال بزرگترین بدشانسی زندگیم را دیدم!

تارتار در پایان گفت: امیدوارم فردا هواداران به ورزشگاه بیایند و با روحیه ای مضاعف از ما حمایت کنند تا به مصاف حریف برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی تارتار می گوید مصدومیت های متعدد ذوب آهن او را در این فصل در وضعیت بدی قرار داده است.

تارتار: امسال بزرگترین بدشانسی زندگیم را دیدم!

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به اینکه حضور دو تیم در میانه های جدول باعث بی انگیزگی بازیکنان می شود، گفت: در طول هفته با بازیکنان صحبت کردم. ما در دو سه هفته اخیر این شرایط را داشتیم و سعی می کنیم از بازیکنان با انگیزه بیشتری استفاده کنیم. برای نام بزرگ ذوب آهن و اعتبارمان باید تا روز آخر خوب کار کنیم و امتیاز بگیریم تا فصل را با خاطره ای خوب به پایان برسانیم. مهم این است که در شرایط بهتری به تعطیلات برویم.

تارتار درباره قرار گرفتن در میان گزینه های هدایت تیم ملی امید گفت: اجازه بدهید در مورد این موضوع صحبت نکنم و روی بازی فردا تمرکز کنم. انشاالله اگر لازم باشد بعد از بازی صحبت خواهیم کرد.

او درباره غیبت ذوب آهن برای دیدار با فولاد توضیح داد: درمانده نیستیم اما نبود مصدوم همچنان ما را آزار می دهد. حبیب فرعباسی اخیرا مصدوم شد و سجاد عاشوری، فرامرزی، صادق صادقی نیز مصدوم هستند. سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم زاده در اوایل فصل مصدوم شدند. امسال بدترین سال مربیگری من از نظر مصدومیت بود و این مصدومیت ها در تیم هایی که حضور داشتم بی سابقه بود. ما واقعا هم به عنوان تیم و هم از نظر روحی آسیب دیدیم. دوست داشتم بچه هایمان به تیم کمک کنند تا در شرایط بهتری زندگی کند.


سرویس خبر شماره: 1935287
14 مه 1402 در 09:03 ب.ظ
496 امتیاز خبر

0نقطه نظر

برای کسب سه امتیاز باید اشتباه کنیم

به گزارش مجله اخبار فوتبال، تیم فوتبال ذوب آهن فردا در ورزشگاه فولاد طاهر میزبان تیم فوتبال خوزستان است. مهدی تارتار امروز در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت: به فولاد خوزستان خوش آمد می گویم و آقای منسویان که از دوستان دوران کودکی من است، در سطح مدرسه با هم بازی کرده ایم.

وی سپس درباره جلسه فردا گفت: بازی سختی است. شاگردان فولاد شرایط بسیار خوبی را پشت سر می گذارند و با تغییراتی که ایجاد کرده اند شوک مثبتی به این تیم وارد شده و سعی دارند با مالکیت توپ بازی را کنترل کنند و در ضربات پنالتی برنامه داشته باشند. در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف تیم فولاد کار کردیم و می توانیم با هوشمندی از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم و نقاط قوت آنها را پوشش دهیم. انشاالله فردا کمتر اشتباه کنیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.