تثبیت رهبری طارمی – ورزش سه

در شبی که ویرا و اوونسونون دو تیم هجومی پورتو را تشکیل دادند، این تیم با دو ستاره جوان خود نیمه اول را 2-0 برد. فابیو ویرا در دقایق 38 و 41 برای پورتو گلزنی کرد. در نیمه دوم مشاهده کردیم که مهدی طارمی در دقیقه 73 به جای ماریو وارد زمین شد. حضور ستاره ایرانی در خط حمله پورتو دوباره موتور این تیم را در فاز هجومی روشن کرد و شاگردان کونسیچ شائو بار دیگر در دقیقه 84 توسط سانوسی دروازه میهمان را باز کردند. این آخرین گل بازی بود و پورتو موفق شد با پیروزی 3 بر 3 مقابل سانتا کلارا، چهارمین گل سه امتیازی متوالی خود را در لیگ ثبت کند.


سرویس خبر شماره: 1818101 |
16 فروردين 1401 ساعت 08:27 |
3,266 |

0نظرات

مهدی یک ربع بعد از کرونا بازی کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو از ساعت 23:45 امشب در ورزشگاه دراگائو به مصاف تیم دهمی سانتا کلارا می رود.

پورتو با پیروزی 3-0 مقابل سانتا کلارا برتری خود را تثبیت کرد.

پورتو پیش از این با 23 پیروزی، 4 تساوی و 73 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و سانتا کلارا با 31 امتیاز در رده دهم قرار داشت. میزبان برای حفظ فاصله 6 امتیازی خود با تیم دوم به حفظ هر 6 امتیاز راضی بود و میهمان به یک امتیاز بسنده کرد.

شاگردان طارمی هفته بیست و هشتم را با 76 امتیاز و اختلاف 6 امتیازی نسبت به اسپورتینگ لیسبون رده دومی به پایان رساندند. سانتا کلارا نیز 31 امتیاز داشت تا بدون تغییر به رده دهم در هفته 29 صعود کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شبی که قرار بود در دوئل ایرانی حاضر شویم، طارمی نیمکت نشین بود و محبی در لیست تیمش نبود. مهدی طارمی که هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در لیگ برتر پرتغال کنار رفت و بعداً اردوی تیم ملی ایران را از دست داد، امشب به ترکیب خود برای بازی مقابل سانتا کلارا بازگشت اما روی نیمکت حضور داشت.
محمد محبی که در بازگشت به تیم سانتا کلارا پس از مصدومیت درخشید، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل پورتو داشت، اما سرمربی تیم عصر امروز در اقدامی عجیب نام او را از لیست حذف کرد.