ویرا: ما عالی بودیم و به آرسنال اجازه بازی ندادیم

پاتریک ویرا، سرمربی کریستال پالاس از عملکرد بازیکنانش مقابل آرسنال تمجید کرده است.


سرویس خبر شماره: 1818108 |
16 فروردين 1401 ساعت 09:52 |
768 امتیاز خبر|

0نظرات

او گفت: ما لحظات سختی داشتیم، به خصوص در نیمه دوم. آنها موقعیت های زیادی داشتند. اما ما به دفاع خوب ادامه دادیم. بازیکنان خسته بودند، اما تفاوت بزرگی که با تیم مقابل داشتیم، جو ورزشگاه و حمایت هواداران از بازیکنان ما بود.»
سرمربی کاخ با تمجید از عملکرد بازیکنانش افزود: ما خوب کار کردیم و از فرصتی که در زمان مناسب داشتیم استفاده کردیم و توانستیم در مقطع بسیار مهمی از بازی گلزنی کنیم و امروز عملکرد تیمی بسیار خوبی ارائه کردیم. و ما واقعاً از این بابت خوشحالیم.”
ویرا درباره برنامه این تیم برای مقابله با حملات آرسنال گفت: هر بار که آنها سعی می کردند بازیکنی را پیدا کنند و توپ را به آنها تحویل دهند، یکی از چهار مدافع ما وارد می شد و بازیکن مورد نظر به خصوص لاکازت را امتحان می کرد. فشار. ما هیچ فضایی بین خطوط برای این تیم در نظر نگرفتیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستال پالاس شب گذشته در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال بود و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل این تیم به برتری برسد.
این برد کار را برای توپچی ها سخت کرد و آنها جای خود را به تاتنهام در رده چهارم جدول دادند و اکنون در بازی های بالا تحت فشار بیشتری بازی می کنند.
پاتریک ویرا پس از بازی به Sky Sports گفت: ما یک برنده بزرگ داشتیم. این باشگاه و جو ایجاد شده توسط هواداران… DNA این باشگاه فوتبال بر پایه حمایت از تیم است. وقتی در خانه بازی می کنیم، واقعاً این حمایت را احساس می کنید و این همیشه به ما اجازه می دهد بهتر بازی کنیم.”