تراکتوری ها به SAD دلار کمک نکردند (عکس)


سرویس خبر شماره: 2012228
16 آوریل 1403 در 7:18 ب.ظ.
1.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

یکی از نکات جالب رضا اسدی اعتراض هواداران به جدایی او بود.

تراکتوری ها به SAD دلار کمک نکردند (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روز مانده به دیدار تراکتورسازی و سپاهان، هواداران تبریزی که به شدت به رضا اسدی و حتی در چارچوب یک تصمیم جمعی اعتراض کرده بودند، اعلام کردند که قصد چاپ کاغذ دارند. دلار بریزید و روی سر مهاجم سپاهان بریزید. آن را مال خودت کن

انتشار عکس های چاپ دلار کاغذی توجه زیادی را در بین فوتبالدوستان جلب کرد اما در روز بازی اتفاق عجیبی افتاد. چند ساعت مانده به شروع مسابقه تابلویی غول پیکر با عکس رضا اسدی روی دلار وارد ورزشگاه شد تا همه منتظر لحظه ورود اسدی به زمین باشند تا واکنش هواداران تراکتور را ببینند.

اما قوانین ورزشگاه اجازه ورود این بنر به ورزشگاه را نمی داد و در زمان شروع مسابقه به طرز عجیبی هیچ پول و دلاری از جیب هواداران تراکتور بیرون نمی آمد تا در فضای ترسناک اعتراض خاصی به این بازیکن صورت نگیرد. از استادیوم

2007118

البته هواداران تراکتور هم نظری نسبت به او نداشتند و گروهی در مصاحبه با هواداران قبل از بازی به مهاجم سابق تیمشان اعتراض کردند و عده ای هم جدایی از تراکتور و پیوستن به سپاهان را تصمیم شخصی او دانستند.

رضا اسدی فصل گذشته در ترکیب تراکتورسازی تغییر پست داد و با تصمیم کادرفنی این تیم به خط حمله رفت و این فصل در سپاهان به عنوان مهاجم به میدان رفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی