غیبت گلزنان استقلال مقابل تراکتورسازی



بدون شک اگر استقلال در تبریز موفق شود تراکتورسازی را شکست دهد، علاوه بر تداوم برتری، شانس قهرمانی خود را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد چرا که در یکی از مهم ترین دیدارهای خارج از خانه پیروز خواهد شد. او هم امیدوار است که پرسپولیس ببازد. امتیاز مقابل سپاهان در تهران (البته اگر برعکس اتفاق بیفتد همه چیز به شدت به سود پرسپولیس خواهد بود) بدون شک استقلال باید دروازه حریف را برای برد باز کند و جواد نکونام امیدی است که او خطاب به مهاجمان است. و عوامل تهاجمی که تازه وارد استقلال شده اند. از بلانکو و مهرداد محمدی که اولین فصل حضور خود را در تیم آبی پوشان پایتخت سپری می کنند تا جلال الدین مشاریپوف که در نیمه دوم زمستان سال گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد.

عدم حضور گلزنان برتر

اگر برای این مقاله لیگ برتر را ملاک قرار دهیم، مهدی قیدی، مهاجم سابق تیم ملی استقلال که این روزها در امارات می درخشد و احتمال حضورش در فوتبال اروپایی نیز مطرح شده، بازیکن استقلال محسوب می شود. بهترین گلزن مقابل تراکتور مهدی با آبی پوشان 6 بار توانسته دروازه تراکتوری ها را باز کند و شیخ دیاباته با 5 گل بعد از او در رده دوم قرار دارد. هیچ کدام از بازیکنان در استقلال حضور ندارند.

گلی که سرمربی به ثمر رساند

به غیر از این دو بازیکن که نامشان را ذکر کردیم، فرهاد مجیدی هم به عنوان بازیکن خاطره خوشی را برای استقلالی ها مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر رقم زد. فرهاد موفق شد 3 بار با پیراهن استقلال دروازه تراکتور را باز کند و در همان فصلی که آبی ها بدون شکست قهرمان لیگ برتر شدند، در بازی اول و دوم با عنوان سرمربی تراکتورسازی را شکست داد. البته مجتبی جباری هم مرد سه راه استقلال مقابل تیم سرشناس تبریزی به حساب می آید، اما ناگفته نماند که او هم مثل مجیدی دیگر جایی در بین جمعیت ندارد و اساسا این روزها از فوتبال فاصله گرفته است.

بیشتر بخوانید: تراکتور – استقلال; جنگ صدر در خانه کشتار سرخ/ دستیار سابق یحیی ترمز صدر نشین را می کشد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال