ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم

* خط وسط دست نخورده باقی می ماند
روزبه چشمی که در مینی کمپ های اخیر تیم ملی حضور داشت، این روزها با انگیزه های متفاوتی برای استقلال به میدان می رود. او می داند در سه بازی باقی مانده تا آغاز اردوی تیم ملی این فرصت را دارد که نظر مثبت کادر فنی را جلب کند. این بازیکن امروز در کنار مهدی مهدی پور در خط هافبک به زمین می رود. 2 بازیکنی که مدعی حضور در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی هستند. آرش رضوند مقابل آنها بازی می کند و هافبک هجومی آبی ها در بازی امروز است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر با آلومینیوم:
سید حسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یاماگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهدی قیدی – محمد محبی – پیمان بابایی



مجله اخبار فوتبال داخلی

* خط دفاعی بدون تغییر باقی می ماند
تا اینکه در دیدار مقابل فولاد ساپینتو به ناچار تغییراتی در خط دفاعی تیمش ایجاد کرد. او مرادمند را به جای غلامی به بازی فرستاد و در بازی قبلی مقابل ذوب آهن، عارف دوباره شریک دفاعی رافائل سیلوا شد. این دو از این پس به عنوان مدافعان متوسط ​​استقلال به وظایف خود عمل خواهند کرد.

* هدف کاپیتان جام جهانی است
تماشای بازی با سنگال روحیه و انگیزه سیدحسین حسینی را برای حضور در جام جهانی تقویت کرد. کاپیتان باتجربه پایتخت که در این فصل در تمامی دیدارهای تیمش به میدان رفته، حالا باید دروازه تیمش را حفظ کند. او هنوز سه بازی در پیش دارد تا روند خوبی را که فصل قبل آغاز کرده بود ادامه دهد.

* دوباره به پیمان اعتماد کنید
پیمان بابایی در دیدارهای اخیر مهاجم اصلی استقلال مقابل حریفان بوده است. البته او مقابل ذوب آهن نتوانست ساپینتو را راضی کند. با این وجود، او امروز در ترکیب اصلی حضور دارد تا به عنوان اولین شانس گلزنی قهرمان لیگ شناخته شود.

به احتمال زیاد ساپینتو تصمیم دارد مهدی قیدی را دوباره از ابتدا شروع کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم

* بازگشت لیدر به ترکیب اصلی
وینگر بوشهری در دیدار قبل از روی نیمکت به میدان آمد و در بین دو نیمه جایگزین پیمان بابایی شد. او حالا این فرصت را دارد که از ابتدا برای استقلال بازی کند. در طرف مقابل محمد محبی استارت این تیم است تا 2 وینگر آبی ها از ابتدا روی زمین خواهند رفت.

* حردانی و جلالی دوباره روی نیمکت نشستند
در بازی قبلی مقابل ذوب آهن، ابوالفضل جلالی در بین دو نیمه جای خود را به جعفر سلمانی داد. حالا او در این بازی از روی نیمکت شروع می کند تا سلمانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. برای هاردانی هم شرایط به همین منوال است و این بازیکن در بازی امروز جایی در ترکیب اصلی ندارد چرا که کوین یاماگا در پست مدافع راست بازی خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1849225
29 اکتبر 1401 @ 10:59 صبح |
989 امتیاز خبر

2نقطه نظر

بازگشت قائدی به گروه اصلی؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برای قهرمانی استقلال در پایان هفته دهم لیگ برتر باید با اختلاف 2 گل و بیشتر مقابل آلومینیوم پیروز شود. ایرالکو در سه بازی قبلی خود مقابل آبی های پایتخت شکست نخورده است و نشان داده تیمی سرسخت مقابل رقبای خود است.

عملکرد اولیه شاگردان ساپینتو در دیدار مقابل ذوب آهن رضایت بخش نبود و او تصمیم گرفت بین 2 نیمه سه تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند و حردانی به همراه قائدی و سلمانی با میرزایی، بابایی و جلالی جایگزین شدند. حالا حداقل 2 نفر از این بازیکنان باید از ابتدا با آلومینیوم روبرو شوند.