سه آرزوی ویژه که کریم برآورده کرده است / مادرم مادرید و این جایزه ویژه

این تاریخی است زیرا می دانیم رسیدن به فینال چقدر سخت است. من در مورد قهرمانی صحبت نمی کنم، من فقط در مورد صعود به فینال صحبت می کنم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار پیچیده است، اما پنج قهرمانی تاریخی است. رئال مادرید باشگاهی با سابقه است و به همین دلیل بهترین است. رئال همچنان قهرمان است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید بالاخره به چیزی که همه انتظارش را داشتند رسید و توپ طلا را برد، اتفاقی که پس از 24 سال برای یک بازیکن فرانسوی افتاد.

فصل گذشته بهترین فصل من بود زیرا در نهایت توپ طلا را بردم. از بچگی آرزو داشتم به این قیمت برسم. بهترین فصل فوتبال زندگی من بوده است. من به سه رویایی که در کودکی دیدم متوجه شدم. خرید خانه برای مادرم، پیوستن به رئال مادرید چون بهترین باشگاه جهان است و نفر سوم توپ طلا را دریافت کرد. من واقعا به کاری که انجام داده ام افتخار می کنم.

فصل گذشته

این ترکیبی از همه چیز است. وقتی بچه بودم با بچه های بزرگتر بازی می کردم و باید سریعتر فکر می کردم. باید تندتر می رفتم و شلیک می کردم. این سوال الان برای کار من پیش آمده است. بازی من یک بازی با لمس توپ است. می دانم وقتی توپ به سمتم می آید چه کار کنم.

5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا

بعد از این اتفاق مجله فرانس فوتبال مصاحبه ای با کریم بنزما ترتیب داده و صحبت های این بازیکن 34 ساله جالب است که در ادامه می خوانید.

توپ طلا بعد از یک فصل عالی

باید بگویم که امسال خیلی خوب بود. نه فقط برای من چون شروع به گلزنی و موفقیت کردم، بلکه به این دلیل که دیدم این تیم و مربی هم انگیزه زیادی دارند. این تیم را به جلو سوق داد و مشخص شد که ما توانایی انجام کارهای زیادی را داریم.

سه آرزوی ویژه که کریم برآورده کرده است / مادرم مادرید و این جایزه ویژه

سبک بازی