تشویق کنندگان سوپر باول 2023 چقدر درآمد خواهند داشت

گزارش شده است که برخی از حرفه ای ها تا 75000 دلار در سال درآمد دارند، در حالی که یک تشویق کننده پشتیبان ممکن است تنها بتواند 20000 دلار در سال حقوق بگیرد. صرف نظر از این، درآمد هر دو هنوز به دلیل برخی از دستمزدهایی که بازیکنان NFL هر سال از آنها حمایت می کنند، کم است.

با این حال، او از آن زمان فاش کرد که حلقه برنده را نه در دوران تشویق‌کننده‌اش، بلکه بسیار دیرتر در سال 1994، زمانی که 49ers قهرمان سوپربول شد و با تیم و مالکان آشنا شد – که به نوعی، باعث شد او در سال 1994 حلقه برنده سوپر بول به او داده شود.

کسانی که در قله های حرفه تشویق هستند و جزو 10 درصد برتر هستند، می توانند درآمد خود را به 124000 دلار در سال یا 59 دلار در ساعت افزایش دهند.

بازیگر سابق سوپرمن تری هچر در دهه 1980 در تیم سان فرانسیسکو 49رز یک تشویق کننده بود و یک حلقه برندگان سوپر بول در اختیار او بود.

این ارقام همچنین پس از برخی افزایش های اخیر پس از شکایات فراوان در سراسر جهان NFL آمده است.

Cheerleaders کابوی دالاس بیشترین درآمد را دارند

تشویق کننده سوپر باول بودن یک کنسرت پر زرق و برق است – درست است؟ یا اینطور فکر می کنید، اما ممکن است از پول واقعی تشویق کنندگان NFL شوکه شوید.

Cheerleaders NFL ممکن است فقط 15-20 دلار در ساعت درآمد داشته باشند

اکثر تیم ها اظهار می کنند که آب و هوای آنها برای داشتن آنها بسیار سرد است – مگر اینکه جمعیت، رقصندگان را با کت های ضخیم و کلاه های پشمی اجرا کنند!

البته، مانند هر صنعت، سطوح مختلفی از تجربه وجود خواهد داشت و بسته‌های پرداخت متفاوتی نیز به همراه دارد – همین امر در مورد دنیای تشویق‌کننده NFL نیز صدق می‌کند.

جان مارا، یکی از مالکان غول‌ها به نیویورک تایمز گفت: از نظر فلسفی، ما همیشه با فرستادن زنان کم پوش به زمین بازی برای سرگرم کردن هوادارانمان مشکل داشتیم.

برخی از Cheerleaders ممکن است یک جایزه Super Bowl دریافت کنند

همچنین ساعت‌های زیادی تمرین برای ثبت‌نام وجود دارد و در حالی که تشویق‌کننده جوان‌تر و زیباتر بعدی در کمین است، پس طول عمر این سرگرمی‌کنندگان NFL اغلب کوتاه است.


اما، در مجموع، تشویق‌کنندگان حرفه‌ای، فقط حدود 15 تا 20 دلار در ساعت دریافت می‌کنند، در حالی که گروه بازیگران حتی کمتر از 9 دلار و به طور کلی نیمی از آنچه که CL حرفه‌ای دریافت می‌کنند، دریافت می‌کنند.

بله، برخی نیز می‌توانند پول نقد خود را با هزینه‌های اضافی اضافه کنند و البته لباس‌های جذابی برای پوشیدن به دست می‌آورند که گفته می‌شود دالاس کابوی‌ها پردرآمدترین شغل تشویقی در این مدار هستند.

خبر بهتر برای تشویق‌کننده‌ها این است که اگر آن‌ها از تیم خود تا پایان سوپر باول حمایت کنند، اغلب در طول مسیر پاداش‌های پلی آف را دریافت می‌کنند و سپس اگر به سوپر باول برسند (و سپس برنده شوند) پاداش بیشتری دریافت می‌کنند. .

تری هچر، Cheerleader سابق 49ers یک حلقه برنده سوپر بول دارد

مربوط: از بردلی کوپر تا برد پیت: طرفداران مشهور Super Bowl 2023 چه کسانی هستند؟


آیا می دانستید که شش تیم NFL اصلاً Cheerleaders ندارند؟

بسیاری فکر می کنند که NFL و تشویق کردن «دست در دست هم» هستند و بعد از همه اینها روش خوبی برای سرگرم نگه داشتن جمعیت در طول مسابقات طولانی است. با این حال، در واقع شش تیم NFL وجود دارد که اصلاً تیمی از تشویق‌کننده‌ها ندارند – The Bears، Bills، Browns، Giants، Steelers و Packers.

محتوای مرتبط با NFL

https://sportslens.com/news/youll-be-surprised-how-much-money-the-2023-super-bowl-cheerleaders-will-earn/ منبع: