تصاویری که دل استقلالی ها را امیدوار می کند


سرویس خبر شماره: 2000866
20 فوریه 1402 در 11:40 ق.ظ.
2.1 هزار |

3نقطه نظر

عمل موفقیت آمیز چشم یاماگا و حضور در محل تمرین

حضور کوین یاماگا در تیم استقلال هواداران این تیم را امیدوار کرده است.

تصاویری که دل استقلالی ها را امیدوار می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت شدید چشمی در حین تمرین همه هواداران استقلال را نگران مصدومیت کوین یاماگا در هفته های اخیر کرده است. بازیکنی موثر که آینده فوتبالی اش در گرو موفقیت عمل های جراحی بود و برای این کار زیر چاقوی پزشکان متخصص رفت.

علیرغم عمل های متعدد بر روی چشم های یاماگا، اخبار ناامید کننده ای در مورد سلامتی وی منتشر شده است. او حتی برای ادامه درمان به پاریس سفر کرد، اما بلافاصله به تهران بازگشت و گفته شد که پزشکان فرانسوی به او اطلاع داده اند که وضعیت چشم او به حدی وخیم است که قصد ندارند سلامتی او را به خطر بیندازند.

به همین دلیل است که با توصیه پزشکان پاریسی، این بازیکن بلافاصله به ایران بازگشت تا روند درمان را زیر نظر کادر پزشکی تهران از سر بگیرد و در نهایت برای آخرین بار حدود هفت بار زیر چاقوی جراح رفت. ساعت ها. هشت ساعت و در نهایت اعلام شد که خوشبختانه این عملیات نیز با موفقیت به پایان رسید و چشمان یاماگا به نور واکنش نشان داد.

این خبر امیدوارکننده ای است که باعث شده تا هواداران استقلال و یاماگا با دید مثبت تری به بهبود وضعیت چشم این بازیکن نگاه کنند و با وجود اینکه او این فصل را کاملاً از دست داده است و فصل بعد هم می تواند دور باشد، اما از همه مهمتر. که، این مهم تر است. این سلامت چشم ستاره فرانسوی است.

یاماگا که پس از خبر خوشحال کننده پزشکان مبنی بر روند مثبت روند درمان از بیمارستان مرخص شده بود، به محل تمرین استقلال رفت و با مربیان و هم تیمی های خود دیدار کرد و با استقبال گرم آنها مواجه شد و عکس های حضور وی منتشر شد. از ستاره فرانسوی این نشان دهنده نگرانی شدید آبی ها از سلامتی این بازیکن است.

به هر حال تمام درد فوتبالدوستان در ایران تسریع در بهبود چشم آسیب دیده یاماگا و بازگشت کامل بینایی این بازیکن و سپس حضور او در زمین ها است تا این بازیکن خوش برخورد و محبوب بتواند دوباره بازی کند. در مزارع با سلامت کامل حضور داشته باشید

1988764
1988765
1988766
1988767
1988768
1988769

مجله اخبار فوتبال داخلی