تغییرات احتمالی پرسپولیس در غیاب اورونوف


سرویس خبر شماره: 2019413
17 مه 1403 در 11:13 ق.ظ |
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در صورتی که وینگر ازبکستانی پرسپولیس مقابل نساجی نمایشی ندهد، ترکیب قرمزها تغییر دیگری را تجربه خواهد کرد.

تغییرات احتمالی پرسپولیس در غیاب اورونوف

به گزارش ورزشی، سه سرماخوردگی آستون اورونوف در آستانه دیدار حساس مقابل نساجی می تواند برنامه های تهاجمی اسمار ویرا را مختل کند.

اورونوف در نیم فصل دوم مهره مهمی در فاز هجومی پرسپولیس بود و اگرچه در دیدارهای بزرگی مثل دربی سنتی پایتخت و بازی با سپاهان از هر گونه فضا محروم بود، اما اغلب جزو بهترین بازیکنان بود. در بخش تهاجمی تیمش در سایر دیدارها.

با این حال ساعاتی قبل از بازی سرخ ها در قائم شهر گزارش شد که این بازیکن سرما خورده و حضورش در بازی امشب در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

در صورت ناکامی اورونوف در این دیدار، اسمار یک بار دیگر باید در قسمت تهاجمی تیمش تغییر ایجاد کند و با توجه به غیبت امید عالیشاه، کار او سخت تر می شود.

اگر اورونوف شرایط بازی را پیدا نکند، شاید مهدی ترابی در پست وینگر چپ بازی کند، سعید صادقی مانند نیم فصل اول به عنوان وینگر راست به ترکیب اصلی بازگردد و وحید امیری در پست هافبک آزاد به میدان برود. پشت مهاجم

مورد دوم احتمال حضور محمد خدابنده لو در پست هافبک آزاد است که در این صورت ترابی می تواند وینگر چپ باشد و یکی از سعید صادقی یا وحید امیری می تواند وینگر راست باشد.

سناریوی سوم این است که ترابی در وینگر راست بماند و شاید صادقی جایگزین اورونوف در وینگر چپ شود.

و در نهایت در صورت پیوستن خدابنده لو به این تیم، احتمال حضور وحید امیری در پست وینگر چپ و ترابی در پست وینگر راست وجود دارد.

البته عثمر می تواند از سروش رفیعی هم به عنوان خط فوروارد استفاده کند و مثلا سینا اسدبیگی یا محمد خدابنده لو را در کنار مسعود ریگی بازی کند که در این صورت همیشه یک نفر بین سعید صادقی و وحید امیری در خط شروع خواهد بود. بالا

مجله اخبار فوتبال داخلی