تلاش سعودی ها برای خرید تیم مورینیو کلاهبرداری است!

نکته جالب توجه سعودی ها برای خرید این باشگاه از رم، دعوت از واسطه ای به نام رافائلو فولیری برای مذاکره با برادران فردکین است. این ایتالیایی در سال 2008 به دلیل نقش آفرینی در یک کلاهبرداری 50 میلیون دلاری به چهار سال و نیم زندان محکوم شد. فولیری در سال های اخیر سعی کرد با خرید یک باشگاه فوتبال وارد دنیای فوتبال شود اما پیشنهادات او برای خرید باشگاه هایی مانند پالرمو، کاتانیا و فوجا یکی پس از دیگری رد شد.

نمایندگان فردکین به عنوان مالکان باشگاه رم، این هفته با گروهی از سرمایه گذاران سعودی دیدار و درباره فروش باشگاه با آنها مذاکره خواهند کرد.

این موارد را از دست ندهید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با این حال، به نظر می رسد که دن فردکین، مدیر اجرایی و یکی از مالکان باشگاه رم که مبلغ 591 میلیون یورو برای خرید این باشگاه از جیمز پالوتا پرداخت کرده است، در فروش جالوروسی چندان تردیدی ندارد. گزارش نشریه ایتالیایی Corriere dello Sport قیمت این باشگاه حدود یک میلیارد یورو افزایش یافته است.

فردکینز در سال 2020 مالکیت باشگاه رم را برعهده گرفت و از آن زمان سرمایه گذاری های قابل توجهی برای بهبود جایگاه جالوروسی و رساندن آن به قدرت های کالچو انجام داده است که مهم ترین آنها جذب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی و امضای قرارداد است. با ستارگانی چون پائولو دیبالا و جورجینیو وینالدوم. نتیجه این سرمایه گذاری ها موفقیت رم در قهرمانی فصل گذشته لیگ کنفرانس اروپا بود که اولین جام اروپایی این تیم به حساب می آید. حالا رم دوش به دوش تیم هایی مانند یوونتوس، میلان و رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کند و این شانس را دارد که فصل آینده در میان نمایندگان ایتالیا در مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان باشد.