تلاش فدراسیون فوتبال ایتالیا؛ مانچینی بمان!

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تلاش می کند تا روبرتو مانچینی را برای ادامه بازی در تیم ملی ایتالیا متقاعد کند.

حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شده است که گراوینا قصد ادامه همکاری با مانچینی را دارد و طرحی برای متقاعد کردن این بازیکن 57 ساله برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی ایتالیا ارائه کرده است.
در این پروژه قرار است تمام شرایط هشت ماه گذشته با توجه به راهکارهای موجود بررسی شود تا در آینده اتفاقات خوبی برای این تیم بیفتد. ایتالیا در حال برنامه ریزی برای صعود به جام جهانی 2026 آمریکای شمالی است و گراوینا امیدوار است مانچینی هدایت ایتالیا را در این رقابت ها بر عهده بگیرد.
گفته می شود در روزهای آینده دیدارهای بیشتری بین این دو برگزار خواهد شد و پس از بازی دوستانه روز سه شنبه مقابل ترکیه همه چیز بررسی خواهد شد.
در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816956 |
07 فروردين 1401 ساعت 16:40 |
6,386 امتیاز خبر|

5نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا در اولین بازی مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا با یک گل مغلوب مقدونیه شمالی شد تا از راهیابی به این رقابت ها بازماند.
این شکست مقابل مقدونیه و ناکامی ایتالیا در حضور در قطر به این معناست که آتزوری پس از ناکامی در راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه، برای دومین بار متوالی جام جهانی 2018 را از دست خواهد داد.
در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تصمیم روبرتو مانچینی مبنی بر جدایی از مدیریت تیم ملی ایتالیا شنیده می شود، در حالی که این مربی پیش از این توانسته بود تابستان امسال تیم ملی کشورش را به قهرمانی اروپا 2020 برساند.