تماس: می دانستم در لیست مازاد استقلال هستم

این مخاطب در مورد سطح لیگ سوئد توضیح داد: فکر نمی کردم سطح لیگ سوئد خیلی بالا باشد اما از نظر تاکتیکی خیلی خوب هستند. حتی در جام حذفی هم با تیمی از سوئد بازی کردیم که خیلی خوب بازی کرد. در کل دو بازی هم انجام دادم. در بازی اول خیلی خوب نبودم اما در بازی دوم خوب بودم. با توجه به تکنیک فوتبالیست های ایرانی، اگر به لیگ های اروپایی بیایند می توانند کار بزرگی انجام دهند زیرا سطح تاکتیکی بالایی در اینجا وجود دارد. در مجموع شرایط مالی در تیم های اسکاندیناوی خوب نیست و قراردادها از دو هزار یورو شروع می شود اما شرایط برای دیده شدن و پیشرفت خوب است.

این بازیکن که ملی پوش تیم امید نیز هست، درباره شرایط تیم امید ایران گفت: در آخرین اردو قصد داشتیم به مسابقات کشورهای اسلامی برویم اما باشگاه ها همکاری نکردند و 15 نفر بودیم. آن زمان من هم می خواستم به سوئد بروم و به آقای مهدوی کیا گفتم از آنجا به اردوی ترکیه ملحق می شوم و جمعاً 14 نفر بودیم. تیم ملی انصراف داد و اردوها بعد از جام جهانی به تعویق افتاد. در حال حاضر آقای مهدوی کیا استعفا داده و منتظریم ببینیم شرایط تیم ملی چگونه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن درباره جدایی قطعی یا قرضی اش از استقلال گفت: قطعی جدا شدم و بالاخره موافقتم را دادند. من از قبل می دانستم که در لیست مازاد هستم. گفتگوهایی وجود دارد که من نمی خواهم انجام دهم، زیرا دوست ندارم حاشیه ایجاد کنم. من با تمام وجود استقلال را دوست دارم اما از قبل تصمیمم را گرفته ام و به دالکورد آمده ام.

وی در مورد اینکه آیا مالکان باشگاه کرد هستند یا خیر، ادامه داد: 50 درصد مالکان باشگاه در سوئد و مابقی مربوط به کردستان عراق هستند و من با مدیرعامل تیم صحبتی نکرده ام و مدیر برنامه مربوط به باشگاه دالکورد تمام کارهای من را انجام داد. اینجا یک مربی کرد و دو بازیکن ایرانی و خارجی داریم و این حس خوبی دارد. در رختکن تیم می توانم به زبان کردی، فارسی و انگلیسی صحبت کنم و راحت ترم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردین گمبه یکی از بازیکنانی بود که در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و در نهایت به جمع دالکورد در سوئد پیوست. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: سه سال کم و بیش در لیگ برتر بازی کردم. شانس کمی در استقلال داشتم و بیشتر در نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو بازی کردم. دوست داشتم در استقلال بمانم و بازی کنم. همه رسانه ها می دانستند که من از دالکرد سوئد پیشنهاد دارم اما استقلالی ها موافقت نکردند. زمانی بود که در لیست مازاد قرار داشتم و قبلاً به آنها گفته بودم که از یک تیم لیگ برتری آذربایجان پیشنهاد دارم، اما در نهایت پس از مشورت تصمیم گرفتم به دالکورد بروم که در بازی رفت لیگ اول سوئد است از زمانی که به اینجا آمدم. دو بازی در لیگ و جام حذفی انجام داده است.

بازیکن سابق استقلال می گوید علاقه داشت در این تیم به کارش ادامه دهد اما در لیست مازاد ریکاردو ساپینتو قرار گرفت.

تماس: می دانستم در لیست مازاد استقلال هستم


سرویس خبر شماره: 1846645
13 اکتبر 1401 در 1:10 ب.ظ
12.3 هزار |

4نقطه نظر