حسینی: باید با تیم ملی هماهنگ شویم

سرمربی تیم پیکان امیدوار است شاگردانش حساسیت شرایط فعلی را درک کنند.

حسینی: باید با تیم ملی هماهنگ شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم گفت: با توجه به باخت هفته گذشته شرایط برای ما کمی سخت شده است. طبق معمول به دلیل زمان کمی که تا بازی بعدی داشتیم تلاش کردیم. خوب ریکاوری کنیم و بچه ها را خیلی خوب برای این مسابقه آماده کنیم. امیدوارم از اشتباهات بازی گذشته درس گرفته باشیم زیرا این بازی واقعا برای ما بسیار حساس، مهم و تعیین کننده است. انشاالله اول فوتبال خوب بازی کنیم و از نظر امتیازی از این بازی لذت ببریم چون شرایط برایمان سخت می شود. امیدوارم بچه ها این شرایط را درک کنند و بتوانند یک بازی قابل قبول را با نتیجه مقابل تیم خوب اراک ببرند.
وی در خصوص تغییر مکان و برگزاری این مسابقه در انقلاب کرج ادامه داد: این موضوع بیشتر مربوط به باشگاه است و فکر می کنم تصمیمات باشگاه بوده است. اول از همه به مسئولان ورزشگاه دستگردی می گویم از میزبانی ما و چند تیم دیگر خسته نباشید، اما نمی توان حقایق خاصی را کتمان کرد. کیفیت زمین واقعا بد است. اگر دقت کرده باشید، سرمربی محترم سپاهان در نشست خبری هفته گذشته علیرغم اینکه آنها بازی را بردند، فقط در مورد زمین صحبت کردند. باز هم به مسئولان می گویم نگران نباشند اما واقعیت این است که کیفیت زمین خوب نبود.
سرمربی پیکان درباره اعتراض تیم ها به برنامه بازی ها گفت: خوب یا بد، باید تمکین کنیم و خود را با شرایط خود وفق دهیم. با توجه به اینکه جام جهانی را پیش رو داریم، تیم ملی را در اولویت قرار می دهند و ما باید روی این موضوع همسو شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846643
13 اکتبر 1401 در 1:05 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

کیفیت خاک واقعا بد است