مرادی فر: آقا فرزاد اصلا دوست ندارد وقت بگذارد!

این بازیکن که به دلیل عملکرد خوبش در خط دفاعی در تیم منتخب هفته قرار گرفت، ادامه داد: کار دفاعی تیم خوب بوده و همه بچه ها در این امر نقش داشته اند که توانستیم حملات فولاد را دفع کردم و به نوبت توانستم کمک کنم و در مجموع روز خوبی را سپری کردیم. همه مهاجمان فولاد خوب هستند اما ما بیشتر با علیاری درگیر بودیم و اجازه ندادیم کولیبالی در ضربات ایستگاهی کار خاصی انجام دهد.

وی درباره دیدار هفته هشتم با هواداران گفت: هواداران در این دو سال نشان دادند که دونده و جنگنده هستند. آنها روی نیمکت هم تغییراتی داشته اند و آقای الهامی هم سبک خودش را دارد. به خاطر هواداران کرمانی تلاش می کنیم یک بازی خوب را با سه امتیاز به پایان برسانیم. ما تیم جوانی داریم و تلاش می کنیم خواسته های آقای فرزاد را برآورده کنیم و جایگاه خوبی کسب کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع مس کرمان می گوید شاگردان فرزاد حسین خانی دوست ندارند وقت تلف کنند و این تیم هرگز چنین کاری نمی کند.

مرادی فر: آقا فرزاد اصلا دوست ندارد وقت بگذارد!


سرویس خبر شماره: 1846646
13 اکتبر 1401 @ 1:12 بعد از ظهر |
8.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما نمی خواستیم نظم بازی را به هم بزنیم.

این بازیکن درباره اعتقاد فولادی ها به تایم اوت مس توضیح داد: ما تایم اوت نگرفتیم. هرکس فیلم بازی را با دقت تماشا کند متوجه می شود که در یکی دو صحنه نیمه اول که دروازه بان ما مصدوم شد و در نیمه دوم به دلیل برخورد با کولیبالی دوباره مصدوم شد. واقعا هیچ چیز دیگری وجود نداشت. عادلانه بازی کردیم تیم آقای فرزاد اهل تلف کردن نیست و به هیچ وجه نمی خواهیم نظم بازی را به هم بزنیم، ما فوتبال خودمان را بازی می کنیم و سعی می کنیم موفق شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن مرادی فر درباره تساوی بدون گل کرمان مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار ما گفت: همانطور که می دانید فولاد یکی از بهترین تیم های ایران است که بازی های زیادی دارد و کادر فنی خوبی دارد و جواد نکونام. مدعی نشستن روی نیمکت تیم ملی است. فولاد بدون توهین، آنها انتظار چنین تماشایی را از ما نداشتند و فکر می کردند به راحتی می توانند ما را شکست دهند. همه بچه ها با هوشیاری کامل وارد بازی شدند. ما تمام تلاش خود را کردیم و هوشمندانه دفاع کردیم و حتی می توانستیم پیروز شویم. با توجه به اینکه کیفیت تیم فولاد را می دانستیم، کار دفاعی خوبی انجام دادیم و جدای از یکی دو بار موقعیت خاصی برای آنها نداشتیم و اگر از هر فرصتی استفاده می کردیم، بازی را به پایان می رساندیم. سه امتیاز، اما یک امتیاز هم خوب بود و از عملکردمان راضی هستیم.