تمجید هلندی ها برای آقای گل جدیدشان


گاکپو با 9 گل و 9 پاس گل بهترین آمار را در این لیگ دارد و رابین پرسی در مصاحبه با BT Sport از او تمجید کرد:
او همیشه در بازی ها با گل و پاس گل تاثیر می گذارد و در همه شرایط بازیکن خطرناکی به حساب می آید.
گاکپو به هیچ وجه یک بازیکن تک بعدی نیست و می تواند در پست شماره 10، به عنوان مهاجم قلابی و همچنین در کناره ها بازی کند.
کودی دارای فیزیک قوی و توانایی دریبلینگ عالی است.
او همچنین بازیکن سریعی است و تمام توانایی های لازم برای یک فوتبالیست ایده آل را دارد. “

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرزمین لاله های نارنجی در اروپا سال هاست که زادگاه فوتبالیست های استثنایی و خوش استایل است.
در طول تاریخ این کشور، بازیکنان بزرگی مانند یوهان کرایف، پاتریک کلایورت، دنیس برکمپ، رود فان نیستلروی، آرین روبن و ون پرسی میلیون ها فوتبالدوست را دیوانه کرده اند و ظاهرا داستان جذابیت لاله ها ادامه خواهد داشت.
ستاره بی چون و چرای این روزها Ordivise Cody Gakpo است که با بازی نفس گیر خود جایگاهی در پای سلبریتی های این کشور گذاشته و در راه موفقیت است.
گاکپوی 23 ساله در آیندهوون زیر نظر یکی از همین سلبریتی ها به نام فان نیستلروی کار می کند و با عملکرد خود در تهدید هجومی آن تیم، اردیویسه را مجذوب خود کرده است.

ستاره نوظهور لیگ هلند در اردوویسه شکار شد و توسط کهنه سربازان هلندی از جمله رابین ون پرسی مورد استقبال قرار گرفت.

تمجید هلندی ها برای آقای گل جدیدشان


سرویس خبر شماره: 1850815
8 نوامبر 1401 ساعت 08:16
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بزرگترین جویای این ستاره هلندی اریک تن هاگ است که از استعداد و توانایی های هموطنش آگاه است و مطمئنا در پنجره نقل و انتقالات بعدی دوباره برای جذب او تلاش خواهد کرد.
تابستان گذشته، سران شیاطین سرخ مذاکراتی را با سران PSV انجام دادند اما این قرارداد یک هفته قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات به پایان رسید.
کودی گاکپو که در آن زمان بسیار مشتاق بود، پس از انجام نشدن این قرارداد بسیار ناامید شد و می‌گوید دوران سختی را پشت سر گذاشت، اما اکنون به دنبال کسب عناوین با آیندهوون است و نقشی کلیدی در این مسیر برای تیمش بازی می‌کند. . بازی کرد



مجله اخبار فوتبال خارجی