لیست احتمالی ایران در جام جهانی از نگاه فوتبال جهان

پورعلیگنجی پس از یک سال دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی، در فرصتی مناسب بازگشته تا یکی از گزینه های خط دفاعی تیم ملی در جام جهانی باشد. او در جام جهانی قبلی زیر نظر این مربی تجربه موفقی داشت.

مهدی ترابی: پرسپولیس – 28 ساله

وحید امیری: پرسپولیس – 34 ساله

کریم انصاری فرد: عمانی – 32 ساله

این مدافع میانی تیم ملی ایران در چهار سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و قدرت بالایی در بازی کسب کرده است و با توجه به تجربه حضور در لیگ قطر، نقش تعیین کننده ای در خط دفاعی ایرانیان پیدا کرده است.

او در سومین حضور خود در جام جهانی کاپیتانی ایران را بر تن خواهد کرد. حاج صفی توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را دارد و می تواند در دفاع چپ بازی کند.

مدافعان: احسان حاج صفی (آتن)، صالح حردانی (استکلال)، مجید حسینی (کایسری اسپور)، ابوالفضل جلالی (استکلال)، حسین کنعانی (الاهلی)، شجاع خلیل زاده (الاهلی)، میلاد محمدی (آتن) آتن. صادق محرمی (دیناموزاگرب)، امید نورافکن (سپاهان)، پورعلیگنجی (پرسپولیس)، رامین رضاییان (سپاهان)

با تغییر سرمربی و رفتن اسکوچیچ، شانس هاردانی برای بازی در دفاع راست کمتر شده است. او که برادرش نیز در لیگ برتر ایران بازی می کند، چندین بار در مقدماتی جام جهانی در ترکیب ایران حضور داشته است.

ابوالفضل جلالی: استقلال – 24 ساله

حسینی که حضورش در جام جهانی 2018 غافلگیرکننده بود، امیدوار است با حضور در سوپرلیگ ترکیه به تیم ملی بازگردد.

مهدی طارمی: پورتو – 30 ساله

ترابی در جام جهانی قبلی حضور داشت اما نتوانست در زمین حاضر شود. بازگشت کی روش خبر خوبی برای بهترین گلزن ایران بود زیرا او ممکن است شانس حضور در تیم اول جام جهانی قطر را داشته باشد.

او که مدتی است مصدوم شده، زوج موفقی را با مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی ایران رقم زد. سردار یکی از بازیکنان بزرگ ایرانی است که ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

او در فصل 01-1400 با درخشش به تیم ملی بازگشت و با استقلال قهرمان جام جهانی شد. حسینی با پیشی گرفتن از پیام نیازمند سومین دروازه بان ایران در جام جهانی قطر خواهد بود.

دروازه بانان: امیر عابدزاده (پنفردینا)، علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، حسین حسینی (استقلال)

امید ابراهیمی: الوکره – 35 ساله

رامین رضاییان: سپاهان – 33 ساله

شجاع خلیل زاده: الاهلی قطر – 33 ساله

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله حدود سه هفته مانده به آغاز جام جهانی 2022، تمرکز رسانه ها بر روی بزرگترین رویداد فوتبال جهان است و 32 تیم حاضر در قطر به روی اکران رفته اند. مجله ورلد ساکر در شماره جدید خود به بررسی این تیم ها پرداخته و لیست احتمالی آنها را ذکر کرده است. این نشریه آلمانی فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی حضور دارند را به شرح زیر معرفی کرد:

اخراج گل او مقابل اسپانیا در جام جهانی 2018 همچنان بسیاری از هواداران ایرانی را ناراحت می کند. او در یک خانواده فوتبالیست متولد شد و در روسیه، انگلیس، دانمارک، اسپانیا، بلژیک و قطر بازی کرد.

این مدافع 33 ساله که برای اولین بار در دوران اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد، به نظر می رسید با رفتن آن مربی از تیم ملی کنار گذاشته شود اما به نظر می رسد کی روش او را نیز در برنامه های خود قرار داده است. . او و هم تیمی اش (کنعانی زادگان) زوج خوبی در خط دفاعی تیم ملی ساختند.

او با درخشش در تیم باشگاهی خود در دوران اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت شد و به جایگاه ثابتی دست یافت. نورافکن در صورت اعتماد کیروش می تواند چپ و هافبک بازی کند و در تیم ملی بدرخشد.

علی قلی زاده: شالاروا – 26 ساله

او از جمله کسانی است که پس از تغییر سرمربی به تیم ملی بازگشت. سرمربی جدید تیم ملی به رضاییان اعتقاد دارد و این بازیکن گزینه مورد نظر کی روش برای پست دفاع راست است. او جایی در لیست اسکوچیچ نداشت، باید با صادق محرمی برای جایگاه مذکور رقابت کند.

پس از جام جهانی 2018 به تیم ملی ایران پیوست. از آن زمان احمد همیشه یکی از بازیکنان فیکس ایران بوده و در حال حاضر گزینه قابل اعتمادی برای گلزنی و خلق گل در خط هافبک است.

او یک جنگجوی خستگی ناپذیر و مصمم است. مصدومیت مانع امیری نشد و این بازیکن تمام تلاش خود را برای صعود به جام جهانی انجام داد. او به عنوان برگ برنده ایران در سمت چپ شناخته می شود و می تواند در هر پستی در آن سمت بازی کند.

مرتضی پورعلیگنجی: پرسپولیس – 30 سال

وینگر بااستعداد فوتبال ایران که جام جهانی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داد، مهره ثابت تیم اسکوچیچ بود. با این حال، مکان فعلی آن نامشخص است. قلی زاده منتظر اعتماد سرمربی پرتغالی برای حضور در جام جهانی است.

احمد نوراللهی: شباب الاهلی – 29 ساله

این بازیکن یک ژنرال واقعی است که در تمام نبردهای میانه میدان جان خود را می دهد. ابراهیمی که سال ها در قطر بازی می کرد امیدوار است در این کشور با پیراهن تیم ملی بدرخشد و در این فصل یک بار دیگر دو دوره موفق جام جهانی خود را تکرار کند.

بسیاری از مردم جهان او را به خاطر مهار پنالتی رونالدو در جام جهانی 2018 می شناسند. بیرانوند 30 ساله پس از حضور در فوتبال اروپا به پرسپولیس بازگشت و می خواهد برای دومین بار متوالی اولین دروازه بان تیم ملی در جام جهانی باشد. مدت، اصطلاح.

عملکرد او در انتخابی جام جهانی 2022 برای تیم ملی ایران بسیار دیدنی بود. او برای سومین تجربه خود در جام جهانی شرایط خوبی می داند زیرا به قهرمانی هلند بازگشت. جایی که آقای گل شده بود.

سعید عزت اللهی: وویلا – 26 ساله

مدافعان: عارف آقاسی (فولاد) – دانیال اسماعیلی فر (پرسپولیس) – فرشاد فرجی (پرسپولیس) – عارف غلامی (استقلال) و سیاوش یزدانی (استقلال)

مجله ورلد ساکر نیز شرح مختصری از هر یک از بازیکنان ایرانی نوشته که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

او با سال ها بازی در اروپا رقیب علیرضا بیرانوند شد. امیر عابدزاده در تیم Ponfradenia اسپانیا بازی می کند و 29 سال سن دارد. او فرزند دروازه بان اسطوره ای ایران در جام جهانی 98 فرانسه است.

سید حسین حسینی: استقلال – 30 سال

ستاره تیم ملی ایران و پورتو نقش مهمی در تیم کی روش دارد. او مهره ای تاثیرگذار در انتخابی جام جهانی بود و با توجه به تجربه زیادی که در دوران بازی در پورتو به دست آورد، امید اصلی ایران برای جام جهانی 2022 است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

صادق محرمی: دیناموزاگرب – 26 ساله

میلاد محمدی: ع.اک. آتن – 29 ساله

میلاد سرلک: پرسپولیس – 27 ساله

حسین کنعانی زادگان: الاهلی قطر – 28 ساله

امید نورافکن: سپاهان – 25 ساله

هافبک ها: امیرحسین حسین زاده (شارلوا بلژیک) – علی کریمی (کایسری اسپور) – محمد کریمی (سپاهان) – مهدی مهدی پور (استقلال) – سعید صادقی (پرسپولیس) – یاسین سلمانی (سپاهان)

سامان بازی در تیم ملی ایران را به تیم ملی سوئد ترجیح داد و در جام جهانی 2018 در این تیم حضور داشت و او که در دوران اسکوچیچ فرصت چندانی برای بازی نداشت باید تمام توان خود را به کار گیرد تا در اختیار داشته باشد. فرصتی برای بازی مجدد در تیم کی روش.

صالح حردانی: استقلال – 24 ساله

مجید حسینی: کایسری اسپور – 26 ساله

سامان قدوس: برنتفورد – 29

امیر عابدزاده: پونفرادینا – 29 ساله

رزرو افرادی که شانس ورود به لیست اصلی را دارند:

بازیکنی که با شوت عجیب خود در جام جهانی 2018 به شهرت رسید به عنوان یکی از ستون های پرانرژی خط دفاعی ایران شناخته می شود. محمدی در دفاع چپ تیم ملی در روسیه عملکرد خوبی داشت و توجه او را به خود معطوف کرد.

مهاجمان: مهدی قیدی (استقلال) – محمد محبی (استقلال) – کاوه رضایی (تراکتورسازی) و اللهیار صیادمنش (هال سیتی انگلیس)

هافبک ها: وحید امیری (پرسپولیس)، امید ابراهیمی (الاکره)، سعید عزت اللهی (وایله)، سامان قدوس (برنتفورد)، علی قلی زاده (شارلوا)، احمد نوراللهی (شباب الاهلی)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، مهدی ترابی (پرسپولیس). )

سردار آزمون: بایر لورکوزن – 27

تنها گلزن ایران در جام جهانی 2018 (مقابل پرتغال از روی یک پنالتی) سومین بازی خود را در جام جهانی انجام می دهد. بازگشت کی روش احتمال حضور او در ترکیب ایران را افزایش داده است.

دروازه بانان: محمدرضا اخباری (تراکتورسازی) – پیام نظام (سپاهان)

احسان حاج صفی ع.اک. آتن – 32 ساله

محرمی به لطف اعتماد اسکوچیچ در دفاع راست تیم ملی در انتخابی جام جهانی شرکت کرد. او که عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته است، می تواند امیدوار باشد که در ترکیب اصلی تیم کی روش حضور داشته باشد.

سرلاک با وجود حضور چند هافبک دفاعی سرشناس نشان داده که می تواند جایگزین خوبی در این پست باشد. عملکرد خوب و مستمر پرسپولیس در لیگ برتر او را به یکی از میهمانان تیم ملی ایران تبدیل کرد.

او در بازی دوم سورپرایز کی روش بود. این مدافع چپ سالی پر از اتفاقات بزرگ را پشت سر گذاشت. صادقی پس از مصدومیت و سقوط به لیگ برتر با سایپا، راهی استقلال شد و توانست قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد.

علیرضا بیرانوند: پرسپولیس – 30 سال

علیرضا جهانبخش: فاینورد – 29 ساله

مهاجمان: کریم انصاری فرد (عمانیا)، سردار آزمون (لرکوزن)، علیرضا جهانبخش (فاینورد)، مهدی طارمی (پورتو)