تنهاچ: یونایتد باید در تمام بازی های خود پیروز شود

وی درباره عملکرد خوب مدافعان کناری تیمش خاطرنشان کرد: دو مدافع کناری ما امروز خوب بودند و در عقب و جلو کارآمد بودند. آنها به خوبی فضاسازی کردند و پاس های خود را با زمان بندی خوب انجام دادند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنتونی مارسیال که یک گل زد و یک پاس گل داد، ما به گلزنان بیشتری نیاز داریم.


سرویس خبر شماره: 1921490
27 آوریل 1402 @ 22:55
1.7 هزار |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم لیگ برتر، منچستریونایتد موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میزبان ناتینگهام فارست را شکست دهد و با 59 امتیاز جایگاه سوم جدول را تثبیت کند. اریک تنهاچ پس از پایان بازی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: ما عملکرد قاطعی داشتیم و تنها گلایه ای که می توانم داشته باشم این است که باید گل های بیشتری می زدیم. ما منچستریونایتد هستیم و باید در هر بازی پیروز شویم. “

سرمربی یونایتد ادامه داد: همیشه دوست دارید در دقایق ابتدایی گل بزنید و کار حریف را تمام کنید، در بازی های بزرگ نمی توانید موقعیت های زیادی خلق کنید، بنابراین باید روی چند موقعیتی که داریم گل بزنیم، ما خلق می کنیم. “

اریک تن هاچ سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که رویکرد تیمش باید قهرمانی در تمامی رقابت ها باشد.

تنهاچ: یونایتد باید در تمام بازی های خود پیروز شود

“ما بیش از 11 بازیکن داریم! با بازیکنانی که در اختیار داریم، هیچ ضعفی در زمین احساس نمی کنیم. زابیستر در زمان گرم کردن مشکل داشت و تصمیم گرفتیم ریسک نکنیم. با وجود اریکسن، اما این کار مهربان می تواند “من در نهایت به تو صدمه نمی زنم. هفته گذشته 9 مدافع داشتم اما امروز فقط 4 مدافع در اختیارم بود. ما هنوز در سه رقابت مختلف هستیم و برای موفقیت در این مسابقات به تک تک بازیکنانمان نیاز داریم.»

1851964

وی افزود: برد در هر بازی باید رویکرد ما باشد، البته می دانم که چنین رویکردی همیشه جواب نمی دهد، وقتی بازی های زیادی انجام می دهید گاهی اوقات می توانید عقب بیفتید، مساوی کنید و اشتباه کنید، اشتباه کنید، اما شما از اشتباهات او درس گرفته اید.”

1853219