توضیح اینکه چرا آندره اونانا با وجود دیدن دو زرد در برابر کاونتری سیتی اخراج نشد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


علیرغم برتری 3-0 تا دقیقه 70، منچستریونایتد برای شکست دادن کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یکشنبه به ضربات پنالتی نیاز داشت.

آندره اونانا یکی را نجات داد در حالی که یکی دیگر به شدت متاثر شد قبل از اینکه راسموس هوجلوند برای تبدیل آخرین ضربه نقطه‌ای به گل تبدیل شود تا شیاطین سرخ را به فینال‌های جام حذفی پشت سر بگذارد، جایی که آنها دوباره به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت.

پس از اینکه کاپیتان برونو فرناندز گل سوم را به ثمر رساند، سرمربی اریک تن هاگ تصمیم گرفت که زمان خوبی برای استراحت موثرترین دو نفر خود – الخاندرو گارناچو و کوبی ماینو – باشد. و زیرمجموعه های او در واقع مسیر بازی را تغییر دادند.

به ارمغان آوردن آنتونی ناکارآمد و کریستین اریکسن زنگ زده باعث شد تا شیاطین سرخ برای نگه داشتن توپ در حالی که در زمان خارج از مالکیت توپ می زدند و پف می زدند، تلاش کنند و باعث شد تا تیم قهرمانی اعتماد به نفس پیدا کند.

اتلاف وقت اونانا و اول زرد

بعد از اینکه آبی های آسمانی دو گل به ثمر رساندند اوضاع به قدری متشنج شد که دروازه بان آندره اونانا هنگام زدن ضربات دروازه به اتلاف وقت متوسل شد.

داور رابرت جونز به کامرونی کارت زرد نشان داد و در وقت‌های اضافه، کاونتری پس از جریمه شدید آرون وان-بیساکا به دلیل هندبال، از روی نقطه به تساوی رسید.

تیم مارک رابینز تقریباً یک برنده به یاد ماندنی را در وقت اضافه فقط برای VAR به دست آورد تا آن را برای آفساید رد کند. و سپس اونانا جلو آمد تا ضربه نقطه‌ای کالوم اوهار را نجات دهد، قبل از اینکه بن شیف را که تلاشش را بالای میله به پایان رساند، متوقف کند.

هواداران کاونتری ممکن است از شوتزن یونایتد که دومین زرد خود را در آن روز در حالی که بازی فکری با شیف انجام می داد به نمایش درآمد، چندان راضی نباشند.

اما همانطور که اخیرا در جریان پیروزی استون ویلا مقابل لیل در ضربات پنالتی در اروپا مشاهده شد، بازیکنی را نمی توان به دلیل دریافت یک زرد دیگر در ضربات پنالتی از زمین اخراج کرد.

اونانا دوم زرد و عواقب

به نظر می رسد اونانا از قوانین آگاه بود و از نهایت استفاده برای کمک به قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس برای جلوگیری از شرمندگی در ومبلی استفاده کرد.

با وجود دو زرد، جایگاه او در ترکیب اصلی برای دیدار 25 می در خطر نیست و بازیکن سابق اینترمیلان فقط برای اطمینان با داور صحبت کرد.

من قبل از ضربات پنالتی با داور صحبت کردم، بنابراین از قبل قوانین را می دانستم. همه تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهند.

اگر یونایتد بخواهد در پایان اولین فصل ناامیدکننده اولین فصل در منچستر، مدال نقره را به دست آورد، اونانا نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد. مقابل تیم پپ گواردیولا کار آسانی نخواهد بود، اما حتی آن پیروزی ممکن است برای حفظ تن هاگ در کار کافی نباشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/22/why-andre-onana-was-not-sent-off-against-coventry-city-despite-seeing-two-yellows-explained-279229/ منبع: